https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kolejna inwestycja PKP. Krakowian czeka drogowy koszmar

Piotr Ogórek
Andrzej Banas
Od nowego roku ruszą prace przy przebudowie linii kolejowej Kraków Mydlniki - Kraków Główny Towarowy. W związku z inwestycją pierwsze utrudnienia w ruchu w rejonie ulicy Armii Krajowej pojawią się już od 3 stycznia.

Modernizacja trasy E30 z Krakowa do Katowic, na odcinku między Mydlnikami a Dworcem Towarowym, będzie bardzo uciążliwa dla mieszkańców Bronowic. Przez półtora roku zamknięta będzie ulica Rydla, a ul. Armii Krajowej będzie zwężona.

Jeśli PKP Polskie Linie Kolejowe uzyskają zatwierdzenie projektu, to pierwsze zmiany w organizacji ruchu wejdą w życie już 3 stycznia:

ul. Armii Krajowej
I faza planowane zawężenie do jednej jezdni od 03.01.2017 do 15.09.2017. Całkowite zamkniecie 3.02.2017 -12.02.2017
II faza planowane zawężenie do jednej jezdni od 24.09.2017 do 30.05.2018. Całkowite zamkniecie 15.09.2017-24.09.2017

ul. Rydla
I/II faza planowane zamknięcie 05.01.2017 do 30.05.2018

ul. Łupaszki
I faza planowane zamknięcie od 09.01.2017 do 06.02.2017
II faza planowane zamknięcie 01.10.2017 do 15.10.2017

ul. Godlewskiego
I faza planowane zamknięcie od 06.02.2017 do 01.10.2017
II faza planowane zamknięcie od 15.10.2017 do 15.04.2018

Zielony Most
I,II faza planowane zamknięcie od 09.01.2017 do 15.04.2018 (otwarcie na czas zamknięcia ul.Armii Krajowej).

Kopią coraz głębiej. Trwa budowa ekspresowej zakopianki [ZDJĘCIA]

Komentarze 26

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

z
zaz
jak ktoś coś robi źle to należy to skrytykować by mógł zrobić to lepiej przecież on działa za nasze pieniądze i dla nas
Prawda?
o
oci.ieli
Rydla przecina tory na szerokości dwóch pasów. Co oni tam będą robić przez 18miesięcy ?
c
chwdk
W d**** mam wasz przystanek kolejowy jak przez rok nie będę miała jak do pracy dojechać
k
kierowca
KR
J
Janek Saganek
nikt nie pomyślał, żeby poszerzyć wiadukt na ul. Zielony Most (po co jest jak 100 lat temu, ruch wahadłowy), nikt nie pomyślał, żeby zrobić tunel pod torami na Rydla (po co, niech będzie jak 100 lat temu).
d
dr
Co z tego, że szlaban jest tam zamykany średnio co 5-7 minut a mieszkańców na Radzikowskiego przybyły masakrycznie dużo.
k
krakus od 3 pokoleń
Są pieniądze trzeba je wydać, a co da ta inwestycja - upodlenie tysięcy mieszkańców i przyjezdnych ,stres ,strata czasu i tony niepotrzebnie spalonego paliwa a SMOG co raz większy i to nie tylko z powodu palenisk na węgiel !!!!!
G
Gość
Proponuję jeszcze zamknięcie Mostu Dębnickiego, Grunwaldzkiego, Ronda Mogilskiego i ul. Wita Stwosza - będziesz się mógł kisić w "swoim" krakowie który zagracasz swoim rzęchem każdego dnia...
K
KRK
...drogowy koszmar... Pozostaje jeszcze tylko napisać, że to przez PIS. Dziennikarze niemieckiego Polska Press wszystko potrafią przekuć w klęskę, gdy takie jest zlecenie.
K
KrakowZoo
A mieszkańców Krakowa o takich poglądach należy zamknąć i nie wypuszczać z tego miasta. Wylot tylko samolotem ewentualniego mogą sobie wykopać tunel pod ww wspomnianymi gminami.
J
Juri
Skoro początek inwestycji jest za tydzień to gdzie są informacje na temat kursowania komunikacji publicznej i plany ewentualnych odjazdów?
Czy ktoś tutaj jest poważny?
J
Juri
... sparaliżowała tą część miasta a był zamknięty tylko jeden pas!!
Pomijam już sam fakt kolejnego zalania betonem ostatnich skrawków zieleni po to żeby powstała kolejna stacja benzynowa 5... wa na przestrzeni 3 km. w jednym kierunku!!!
J
Juri
No to teraz odpisz która z nich jest twoja :
KNT, KNS, KOL, KOS, KPR, KRA, KSU, KTA, KTT,
KWA, KWI??
Zobaczymy czy będziesz taki mądry jak ci "stara" każe do Ikea jechać po kieliszki - mądralo...
l
lol
W koncu beda budowac ta linie kolejowa do Katowic. Do malkontwntow, to prawda jest taka, ze po polnocnej stronie wiaduktu to w zasadIe nie jest juz Krakow, bez Makra, Ikeai i Galerii Bronowickiej przezyjemy. Zamkniecie usprawnu poruszanie sie po Krakowie bo jakby nie patrzyc mocno ograniczy wpuszczanie samochodow z podkrakowskich wiosek dzieki czemu mieszkancy Krakowa odetchna z ulga. Warto byloby jeszcze zamknac tunel na Wroclawskiej i na Lokietka w celu ochrony mieszkancow przez ewentualnym naplywem samochodow z Wielkiej Wsi. Altwrnatywa to tramwaj, jak mieszkancy Zielonek i Wielkiej Wsi chca wjezdzac do Krakowa w dowolnej ilosci to niech sobie zbuduja linie tramwajowe, jest okazja bo Krakow dociaga swoje tramwaje bardO blisko tych miejscowosci. Wiec dodatkowe 3-4km to nie jest duzy koszt gminy powinny sie wziasc do roboty i zbudowac tramwaje.
T
Timek
Do Japonii ns naukę. Pokazali by im jak sie buduje.
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska