Linia 118 miałby obsługiwać pasażerów na trasie Bronowice Małe - Bronowice Wielkie (obecnie Krowodrza Górka - Chełmońskiego Osiedle). Pierwszy wariant zakłada powrót przez ulicę Jasnogórską, Chełmońskiego i Ojcowską, z dodatkową obsługą przystanku Jasnogórska. Częstotliwość kursowania linii została by zwiększona w dni powszednie do około 24 minuty w godzinach szczytu i 48 minut poza godzinami szczytu oraz dni wolne. Drugi zakłada likwidację linii.
Z kolei co do linii 120 trasa zgodnie z pierwszym wariantem wyglądałaby tak: KROWODRZA GÓRKA – Krowoderskich Zuchów, Batalionu „Skała” AK, Wyki, Pachońskiego, Władysława Łokietka, Gaik - TONIE (pętla na ul. Gaik). Obecnie autobus kursuje na trasie Krowoderskich Zuchów - Bronowice Małe. Częstotliwość kursowania linii zostałaby zwiększona w dni powszednie do 30 minut w godzinach szczytu i 60 minut poza godzinami szczytu oraz w dni wolne.
Radni twierdzą, że dzięki temu rozwiązaniu zostałby wyeliminowany niebezpieczny przejazd przez ul. Jasnogórską, a ponadto rozkład jazdy będzie mógł być lepiej dostosowany do potrzeb odpowiednio Toń i Bronowic Wielkich. Na dodatek dla zrekompensowania wycofania linii 118 na obecnej trasie z Bronowic Wielkich do Krowodrzy Górki częstotliwość na nowej trasie linii 118 z Bronowic Wielkich do Bronowic Małych będzie mogła być zwiększona do 24 minut, a przystanek Jasnogórska zyska dodatkową linię do Bronowic Małych.
Konsultacje:
12.02.2017 (niedziela):
- Dom parafialny przy kościele na ul. Maciejkowej w godzinach: 9.00-16.00
- Kaplica pod Kościołem parafialnym ul. Ojcowska 1 w godzinach: 8.00-13.30
- Zespół Szkół nr 53, ul. Stawowa 179 w godzinach 12.00-13.30
Drugi sondaż dotyczy zmian w zakresie linii 168 i nowej linii 140.
I wariant:
Nowa linia 140 (kolor pomarańczowy): Nowy Kleparz – Prądnicka – Doktora Twardego – Wybickiego – Władysława Łokietka – Makowskiego – Różyckiego – Conrada – Chełmońskiego (z powrotem: Jasnogórska – Conrada) – Stawowa – Chełmońskiego Osiedle. Częstotliwość kursowania: co 15 lub 20 minut w godzinach szczytu, co 24 minuty poza godzinami szczytu, co 20 minut w dni wolne.

Linia 168 (kolor zielony): bez zmian.
Częstotliwość kursowania: co 20 minut w godzinach szczytu, co 40 minut poza godzinami szczytu, co 40 minut w dni wolne.
•Częstotliwość niezależna od innych linii, ale przy jednoczesnym braku koordynacji z innymi liniami;
•Przesiadka z tramwaju w kierunku Azorów możliwa w dwóch miejscach, ale przy niższej częstotliwości poza godzinami szczytu, wieczorami i w dni wolne.
II wariant:
Nowa linia 140 (kolor pomarańczowy): Nowy Kleparz – Prądnicka – Doktora Twardego – Wybickiego (z powrotem: Conrada – Weissa – Radzikowskiego – Wybickiego) – Radzikowskiego – Radzikowskiego Osiedle
Częstotliwość kursowania: co 15 lub 20 minut w godzinach szczytu, co 24 minuty poza godzinami szczytu, co 30 minut w dni wolne.

Zmiana trasy linii 168: Krowodrza Górka – Krowoderskich Zuchów – Batalionu „Skała” AK – Władysława Łokietka – Makowskiego – Różyckiego – Weissa – Azory – Weissa – Conrada – Chełmońskiego (z powrotem: Jasnogórska – Conrada) – Stawowa – Chełmońskiego Osiedle. Częstotliwość kursowania: co 20 minut we wszystkie dni tygodnia.
•Zapewnienie częstotliwości autobusów z Krowodrzy Górki na Azory co 10 minut we wszystkie dni tygodnia od rana do wieczora;
•Rozdzielenie miejsca przesiadki z tramwaju: dla jadących na ulicę Radzikowskiego przesiadka na przystanku Szpital Narutowicza, dla jadących na ulicę Makowskiego, Różyckiego, Weissa na pętli Krowodrza Górka;
•Realizacja wniosków pasażerów: połączenie ulicy Conrada ze stacją Łobzów, połączenie pętli Azory z przychodnią na ulicy Nałkowskiego;
•Ulica Radzikowskiego traci połączenie z Krowodrzą Górką, ale zachowuje połączenie do tramwaju (Szpital Narutowicza), zyskuje za to połączenie do Nowego Kleparza i wyższą częstotliwość poza szczytem;
•Lepsza integracja z koleją aglomeracyjną: nowe połączenie z przystanku Łobzów PKP do obiektów handlowych przy ulicy Conrada i do szpitala im. Narutowicza;
•Dodatkowa linia na pętli Azory.