- Kampania będzie kierowana głównie do mieszkańców województw śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego - mówi Łukasz Pelc, szef zespołu ds. promocji województwa małopolskiego przy Urzędzie Marszałkowskim. Zdaniem Pelca, to oni stanowią najważniejszą grupę docelową promocji turystycznej naszego regionu. Na nową kampanię ma składać się kilka elementów.
- Po pierwsze przeprowadzimy bezpośrednie akcje promocyjne na wybranych plażach województwa pomorskiego - ujawnia Pelc. Czemu akurat tam? Bo, jak wynika z badań ruchu turystycznego, właśnie na tych plażach odpoczywa znacząca grupa turystów z województw śląskiego i mazowieckiego. Wszędzie znakiem rozpoznawczym kampanii ma być czerwony koral, dlatego wszystkie gadżety rozdawane turystom będą w tym właśnie kolorze. Także hostessy i animatorzy imprez na plażach będą mieli czerwone stroje.
- Do urlopowiczów wylegujących się na plaży, zwiedzających Warszawę czy też polujących na letnie wyprzedaże w Katowicach przyjedzie specjalny małopolski wysłannik - czerwony koral powiększony do znacznych rozmiarów - opowiada Katarzyna Piwowarczyk z zespołu ds. promocji województwa małopolskiego. Towarzyszyć mu będą tajemnicze postacie, które przyniosą smak zimowej Małopolski.
W największych miastach zawiśnie kilkaset billboardów z logo kampanii - w samej stolicy ma być ich 200, w Trójmieście sto. Na Facebooku i portalu nk.pl powstaną też profile, na których znajdą się szczegóły akcji. Budżet kampanii to 50 tysięcy złotych.