https://gazetakrakowska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Kraków. Asfaltowanie na ostatnim fragmencie jezdni południowej ulicy Igołomskiej [ZDJĘCIA]

Piotr Tymczak
W ramach przebudowy ul. Igołomskiej od poniedziałku, 8 listopada (godz.7) na rozbudowywanym fragmencie drogi zostaną wprowadzone zmiany w organizacji ruchu.
W ramach przebudowy ul. Igołomskiej od poniedziałku, 8 listopada (godz.7) na rozbudowywanym fragmencie drogi zostaną wprowadzone zmiany w organizacji ruchu. Joanna Urbaniec
W ramach przebudowy ul. Igołomskiej od poniedziałku, 8 listopada (godz.7) na rozbudowywanym fragmencie drogi zostaną wprowadzone zmiany w organizacji ruchu. Intensywne prace realizowane będą na jezdni południowej – od ul. Wyciąskiej do ul. Wiewiórczej – tym samym, na tym fragmencie, ruch dwukierunkowy będzie odbywał się jezdnią północną.

FLESZ - Handlowi giganci przejdą na “zielony” transport?

od 16 lat

- Przed nami ostatni etap prac na jezdni południowej, na fragmencie od Wyciąskiej do Wiewiórczej – w pierwszej kolejności konstrukcja jezdni, następnie układanie nawierzchni. Aby roboty mogły być prowadzone – ruch dwukierunkowy będzie prowadzony jezdnia północną. Na czas prac w swoje docelowe miejsce zostanie przeniesiony przystanek autobusowy “Wyciąże wiadukt” - w kierunku miasta, droga serwisowa przy posesji nr 73d. Realizacja prac bitumicznych będzie uzależniona od warunków pogodowych - informują w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa.

Nad Wisłą wykonawcy zalali betonem przęsło nurtowe powstającego tam trzeciego mostu kolejowego. Na nim znajdzie się miejsce również dla pieszych i rowerzystów.

Kraków. Wielkie betonowanie nad Wisłą. To kolejny ważny etap...

Przypomnijmy, że ul. Igołomska rozbudowywana jest do dwóch pasów ruchu w każdym z kierunków na mierzącym ok. 7 kilometrów odcinku od ul. Giedroycia do skrzyżowania z ul. Brzeską.

W ramach rozbudowy ul. Igołomskiej, na odcinku pomiędzy ul. Czeczeńską, a ul. Waligórskiego budowany przejazd tunelowy o długości 318 m (w tym sam tunel o długości 47 m).

Na całym modernizowanym odcinku powstać mają ścieżki rowerowe oraz zatoki i przystanku autobusowe.

Koszt inwestycji to ok. 250 mln zł. Zgodnie z pierwotnym harmonogramem roboty, które trwają od 2017 r., zakończyć miały się już w 2019 r. Urzędnicy przekonywali, że prace trwają dłużej niż planowano m.in. dlatego, że pojawiła się konieczność wykonania dodatkowych prac, m.in. dodatkowego wzmocnienia gruntów.

To już kolejny etap prac na ul. Igołomskiej. W 2016 r. przebudowane zostało m.in. skrzyżowania z ul. Brzeską. Ustawione zostały też nowe sygnalizacje świetlne.

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

C
Czytelnick
8 listopada, 7:56, Hahaa:

Ileż to już lat ..?

Z 10, 12 ? Jakoś tak

G
Gość
8 listopada, 9:34, jak_zwykle_bez_hejtu:

I jeszcze to debilne rozwiazane rondo pod S7.... jadacy ze wszystkich kierunkow i skrecajacy w prawo nie powinni w ogole wjezdzac w rondo. Poowinny byc dla nich dodatkowe pasy ruchu.

Na węźle Nowa Huta drogi S7 z formalnego punktu widzenia nie ma ronda. Dlatego kierowcy jadący przez ten węzeł po raz pierwszy często skręcają pod prąd. Tak geniusze z GDDKiA tak to oznaczyli.

j
jak_zwykle_bez_hejtu
I jeszcze to debilne rozwiazane rondo pod S7.... jadacy ze wszystkich kierunkow i skrecajacy w prawo nie powinni w ogole wjezdzac w rondo. Poowinny byc dla nich dodatkowe pasy ruchu.
H
Hahaa
Ileż to już lat ..?
E
Ehh
Nie ma co sie spinac .Dekada w tą, czy tamtą.....
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska