https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Gigantyczne korki na al. 29 listopada. "Inspektor ZIKiT nie przewidział..." [ZDJĘCIA]

Kierowcy stojący w korku ponad dwie godziny, paraliż północnych części miasta. Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu przeprasza za zamieszanie, któremu winny jest... deweloper budujący biurowiec na skrzyżowaniu ulicy Opolskiej z al. 29-Listopada.

Ten wcześniej uzyskał od ZIKiT dokumenty pozwalające na zmianę organizacji ruchu. Jest to związane z rozpoczęciem budowy dróg dojazdowych do powstającego biurowca. Z tego powodu zostało wprowadzone zwężenie na części al. 29 listopada w kierunku centrum miasta.

Spowodowało to utworzenie się gigantycznego korka, który ciągnął się od skrzyżowania, aż za rogatki miasta. Dodatkowo zablokowana została ulica Powstańców, która dochodzi do al. 29 listopada. Tam kierowcy stali od cmentarza Batowickiego.

Jednym z powodów dla których stworzył się korek, było to, że ZIKiT nie poinformował o mających nastąpić utrudnieniach. - Inspektor nadzorujący prace nie przewidział, że zaplanowany remont spowoduje takie utrudnienia - mówi Michał Pyclik, z ZIKiT-u.

Komentarze 44

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

j
jkj
To czego oczekujecie? Nie będzie dobrze przez następne 4 lata. To brutalna prawda. jeszcze nie jeden raz dowiemy się o rożnych aferach i przekrętach!
S
Sowizdrzal
Inspektor który " nie przewidział" korków paraliżujących miasto w tym przypadku powinien malować znaki. 5-cio letnie dziecko by przewidziało .
r
rem
rejestracyjne na fotkach. 90% to tranzyt przez miasto.
r
rem
Jak bardzo Kraków potrzebuje obwodnicy dla tranzytu, zamiast budowania stadionów miejskich i centrum kongresowego.
g
gość
Bo tak działa cała państwówka, żygać się chce, a zarabiają najwięcej.
Miasto się rozwija, potrzeba ciągle też infrastrukturę rozwijać, a miasto traktuje mieszkańców jak jakieś zło konieczne, dla przykładu podam kładkę mówią na nią "pomost techniczny" przy ul. Tynieckiej, jest zamknięta a w promieniu na północ kolejny most jest 2 km, a na południe 7 km, w tym samym czasie buduje się dla turystów kładkę za kilkaset mln zł, jak się nie denerwować i narzekać?
k
krakus
to skandal, zezwala się przebudowę drogi i nie przewiduje się że to utrudni ludziom dojazd do pracy, nie wytycza się objazdów a ktoś kto buduję ma moc bo ma kasę i ma wszystkich w d...pie
d
dr Wiktor Wektor
czy ojciec tego inspektora przewidział co wyrośnie z jego plemników?? zapewne nie, inaczej by się ... na patelnię, byłby przynajmniej naleśnik a nie takie bezmózgowie...
L
Lukasz
Pan Michał Pyclik z ZIKiT-u nie przewidział to niech zmieni prace gdzie nie trzeba myśleć jest duże zapotrzebowanie w marketach do układania towaru na regałach ale nie wiem czy to też nie będzie zbyt skomplikowane.
Ł
Łukasz
Pan Michał Pyclik z ZIKiT-u nie przewidział to niech zmieni prace gdzie nie trzeba myśleć jest duże zapotrzebowanie w marketach do układania towaru na regałach ale nie wiem czy to też nie będzie zbyt skomplikowane.
U
User
Gdzie mogę zostawic samochòd na pòłn. Krakowa? I gdzie wskazać drogę tirom wbijającym się codziennie z tej strony w miasto bo innej drogi nie ma?
j
j
Takie przebudowy powinni robic noca
j
josef
Jaka komunikacja miejska na wjazdówce do miasta? Przecież ten korek zaczynał się na końcu Michałowic, jadąc z kierunku Warszawy?
Magiczne słowo - transport publiczny. A teraz sprawdź proszę, jakie są połączenia z Michałowic, Bibic i Węgrzc do centrum, co ile pojawia się autobus na przystanku? Wszystko jasne?
J
Jadek
... po przerwie, jak długiej nie wiem, ale co to ma za znaczenie ? Jak takie niedojdy będą nadal organizowały rozmaite szemrane "inwestycje", to choćby UE nam wciskała pieniądze całymi wagonami i tak się nic nie zmieni.
w
wuj Sam
Dzisiaj kierowcy na 29 ,jutro każdy z nas może zetknąć się z aparatem prezydenckim-i wtedy larum,co to jest! To jest SITWA KRAKOWSKA.Strzeżmy się sitwy
t
td
Niestety Kraków cały czas w uścisku agentury, która dba o własne interesy a nie mieszkańców. Przy takiej inwestycji jak Opolska Business Park w normalnej sytuacji inwestor miałby obowiązek obok np. wybudować przystanek kolei aglomeracyjnej. A tu nie ma żadnych obowiązków. Pewnie miejsc parkingowych też będzie jak na lekarstwo. Ale cóż sitwa pewnie swoje otrzyma w różny sposób (nie mówię tu o łapówkach) a mieszkańcy będą się męczyć z utrudnieniami.
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska