https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Głośni Portugalczycy, palenie w samolocie, brak biletu. Niesforni pasażerowie ukarani

Bartosz Dybała
Zdjęcia ilustracyjne
Zdjęcia ilustracyjne Fot: Adam Wojnar/Polska Press
Funkcjonariusze Straży Granicznej musieli interweniować w sprawie pasażerów, lecących na podkrakowskie lotnisko w Balicach. Chodziło m.in. o trzech Portugalczyków, których głośne zachowanie nie spodobało się załodze samolotu. W innym przypadku Polak palił e-papierosa na pokładzie. Skończyło się na mandatach i pouczeniu.

Funkcjonariusze Zespołu Interwencji Specjalnych z Placówki Straży Granicznej w Krakowie-Balicach musieli interweniować m.in. w sprawie trzech młodych Portugalczyków, którzy zachowywali się głośno na pokładzie samolotu rejsowego z Lizbony. Nie reagowali na polecenia załogi.

Następnym problemowym podróżnym okazał się obywatel Portugalii, który chciał odlecieć do Manchesteru, a nie miał biletu. Z kolei z Belfastu przylecieli dwaj 40-letni Polacy, którzy nie wykonywali poleceń kapitana samolotu.

Ale to nie koniec. W samolocie rejsowym z Gdańska obywatel RP palił e-papierosa. W tym przypadku również potrzebna była interwencja strażników granicznych. To bilans tylko kilku ostatnich dni.

Każdy z niesfornych pasażerów opuścił pokład samolotu w asyście straży granicznej. Większość dostała mandaty karne, a jedna osoba pouczenie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Uroczystości w Gnieźnie. Hołd dla pierwszych królów Polski

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gniewko_syn_ryba
Załogi powinna usunąć ich z samolotów w trakcie ;lotu... ;)))
C
Czy ktoś to zbadał?
4 listopada, 16:43, Czy ktoś to zbadał?:

Jaki wpływ na powstawanie „smogu” ma bliskość lotniska w Balicach?

Na lotnisku w Balicach dzień-w-dzień samoloty wypalają nawet do 500 tys. litrów paliwa (każdego dnia!) — a one przecież nie są wyposażone ani w katalizatory, ani w zawory EGR czy inne eko-bajery. I to jakoś „nie przeszkadza” — to morze paliwa wypalane codziennie — zaś przeszkadzają spełniające surowe normy samochody, czy jakiś babciny piecyk.

Dla niedowiarków podaję, ile spala paliwa duży samolot pasażerski podczas startu: „On takeoff a 777 burns 4000 to 10,000 gallons (15,000 to 42,000 liters) depending on weight, engine model, throttle position and elevation included as takeoff.”

Oczywiście „przepał” różnych modeli samolotów jest różny, ale skala ta sama.

To przemnóżcie to sobie przez liczbę samolotów startujący.ch z Balic — i dodajcie jeszcze paliwo wypalane podczas lądowań.

I co — i jakoś nie ma nacisku na zamknięcie lotniska, aby zrobić tam „strefę czystego transportu” opartą na szybowcach? :) I nawet eko-oszołomy cicho-sza na ten temat (pewnie dostali działkę za „nieinteresowanie się”) — a ciągle czepiają się kierowców w mieście?

4 listopada, 18:43, Bryza:

Skoro dzlej ostro spamujesz i robisz z siebie jeszcze większego błazna…

1. Temat 777 został ci wyjaśniony i dalej robisz CtrC CtrV

2. Skorygowałeś swoje wypociny o mega wtopę nt. większej szkodliwości dziennych operacji lotnicznych na Balicach w porównaniu do wszystkich samochodów jeżdzą[wulgaryzm]h po Krakowie. Innymi słowy, kompletnie nie masz pomysłu na obronę swoich tez a jeszcze oczekujesz od innych odpowiedzi na swoje pytania, na które nikt o zdrowych zmysłach nie odpowie. Wariatom internetowym daje się bana a nie wchodzi w rzeczową interakcję.

Czy masz coś wspólnego z lotniskiem w Balicach? Masz tam tzw. „wesołą posadę” (i dobrze płatną)?

Bardzo jest zastanawiające, jak denerwuje cię poruszanie tego tematu. Czy uważasz, że „nie trzeba o tym mówić”?

B
Bryza
4 listopada, 16:43, Czy ktoś to zbadał?:

Jaki wpływ na powstawanie „smogu” ma bliskość lotniska w Balicach?

Na lotnisku w Balicach dzień-w-dzień samoloty wypalają nawet do 500 tys. litrów paliwa (każdego dnia!) — a one przecież nie są wyposażone ani w katalizatory, ani w zawory EGR czy inne eko-bajery. I to jakoś „nie przeszkadza” — to morze paliwa wypalane codziennie — zaś przeszkadzają spełniające surowe normy samochody, czy jakiś babciny piecyk.

Dla niedowiarków podaję, ile spala paliwa duży samolot pasażerski podczas startu: „On takeoff a 777 burns 4000 to 10,000 gallons (15,000 to 42,000 liters) depending on weight, engine model, throttle position and elevation included as takeoff.”

Oczywiście „przepał” różnych modeli samolotów jest różny, ale skala ta sama.

To przemnóżcie to sobie przez liczbę samolotów startujący.ch z Balic — i dodajcie jeszcze paliwo wypalane podczas lądowań.

I co — i jakoś nie ma nacisku na zamknięcie lotniska, aby zrobić tam „strefę czystego transportu” opartą na szybowcach? :) I nawet eko-oszołomy cicho-sza na ten temat (pewnie dostali działkę za „nieinteresowanie się”) — a ciągle czepiają się kierowców w mieście?

Skoro dzlej ostro spamujesz i robisz z siebie jeszcze większego błazna…

1. Temat 777 został ci wyjaśniony i dalej robisz CtrC CtrV

2. Skorygowałeś swoje wypociny o mega wtopę nt. większej szkodliwości dziennych operacji lotnicznych na Balicach w porównaniu do wszystkich samochodów jeżdzą[wulgaryzm]h po Krakowie. Innymi słowy, kompletnie nie masz pomysłu na obronę swoich tez a jeszcze oczekujesz od innych odpowiedzi na swoje pytania, na które nikt o zdrowych zmysłach nie odpowie. Wariatom internetowym daje się bana a nie wchodzi w rzeczową interakcję.

C
Czy ktoś to zbadał?
Jaki wpływ na powstawanie „smogu” ma bliskość lotniska w Balicach?

Na lotnisku w Balicach dzień-w-dzień samoloty wypalają nawet do 500 tys. litrów paliwa (każdego dnia!) — a one przecież nie są wyposażone ani w katalizatory, ani w zawory EGR czy inne eko-bajery. I to jakoś „nie przeszkadza” — to morze paliwa wypalane codziennie — zaś przeszkadzają spełniające surowe normy samochody, czy jakiś babciny piecyk.

Dla niedowiarków podaję, ile spala paliwa duży samolot pasażerski podczas startu: „On takeoff a 777 burns 4000 to 10,000 gallons (15,000 to 42,000 liters) depending on weight, engine model, throttle position and elevation included as takeoff.”

Oczywiście „przepał” różnych modeli samolotów jest różny, ale skala ta sama.

To przemnóżcie to sobie przez liczbę samolotów startujący.ch z Balic — i dodajcie jeszcze paliwo wypalane podczas lądowań.

I co — i jakoś nie ma nacisku na zamknięcie lotniska, aby zrobić tam „strefę czystego transportu” opartą na szybowcach? :) I nawet eko-oszołomy cicho-sza na ten temat (pewnie dostali działkę za „nieinteresowanie się”) — a ciągle czepiają się kierowców w mieście?
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska