FLESZ - Kto najbardziej nie lubi Rosjan?

W zakresie koncepcji mieści się m.in.:
- budowa przedłużenia linii tramwajowej w przebiegu od pętli tramwajowej przy ul. Piasta Kołodzieja do skrzyżowania ul. Powstańców i Piasta Kołodzieja (w rejonie układu kolejowego) wraz z układem drogowym
- budowa przebiegu połączenia ul. Powstańców z ul. Morcinka
- budowa przystanku kolejowego „Kraków Osiedle Piastów”
- budowa parkingu P+R.
W 2021 r. strona skarżąca decyzję z 2019 r. złożyła prośbę do GDOŚ o wycofanie skargi, jednak z uwagi na fakt, że skarga wywołała skutki prawne, organ wydający decyzję nie mógł umorzyć wznowionego postępowania.
W efekcie przedłużającego się postępowania, w październiku 2020 r. oraz w kwietniu 2021 r. GDOŚ wezwał Gminę Miejską Kraków do zaktualizowania raportu oddziaływania inwestycji na środowisko.
W maju 2022 r. Wydział Gospodarki Komunalnej i Klimatu Urzędu Miasta Krakowa wysłał zapytanie ofertowe do czterech potencjalnych oferentów. Zlecenie będzie obejmowało przygotowanie wyjaśnień oraz uzupełnienie raportu oddziaływania na środowisko zgodnie z wezwaniami GDOŚ, a także uzyskanie ostatecznej i prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Termin składania ofert mija 24 czerwca, po tym czasie wydział zajmie się weryfikacją złożonych ofert.
- Gdzie na szybki wypad z Krakowa? TOP 10 urokliwych miejsc z dala od zgiełku
- Wyjątkowe i bardzo tanie domy do remontu wystawione na sprzedaż w Małopolsce!
- Ogromne podwyżki płac w Krakowie i Małopolsce. Kto dostał najwięcej?
- Miss Małopolski 2022 wybrana! Koronę założyła Aleksandra Budnik z Nowego Sącza
- Wielkie wykopy. Totalna zmiana krajobrazu na północy Krakowa