Urzędnicy ogłosili przetarg na przebudowę torowiska i układu drogowego na ulicach Podwale i Straszewskiego, od Teatru Bagatela po skrzyżowanie z ul. Piłsudskiego. Prace mają zakończyć się do 30 czerwca. Następnie na tej trasie zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy dla samochodów. Później rozpocznie się przebudowa ulicy Dunajewskiego i części Basztowej. Również na tym odcinku planowany jest jeden kierunek dla aut.
Za sobą często stoją, a na takim torowisku to szczęście ze katastrofy jeszcze nierbyło
o
obserwator papryka
Pas rowerowy będzie zbyt wąski. Będzie on węższy aniżeli obecny pas. Torowisko ma być przesunięte nieco w kierunku Plant.
t
top lel
tak se tłumacz pedalarzu...
r
rozsądek
to niewiele km wydłuży, a zawsze grosz do grosza
t
też rowerzysta
nie widzę problemu - auta jak nie mogą po ulicy jeżdżą po chodnikach ;)
G
Gość
rowerzyści są bardziej niebezpieczni albo mniej edukowalni niż kierowcy??
to podobni ludzie - z wyjątkiem tego, że rowerzyści pewnie przeciętnie mają lepszy czas reakcji i pracujące narządy zmysłów- jazda rowerem wymaga lepszej kondycji ;)
p
pinto
powinno być tak: chcesz dojechać punktualnie - jedź MPK, ważniejsza wygoda niż punktualność - jedź sobie autem
c
c
bo przecież bezpieczniej jest wejść wprost pod rozpędzone auto :)
k
kierowca
I wysiadając z tramwaju wejdziemy wprost pod rozpędzonych rowerzystów i nieszczęście gotowe, gratuluje pomysłu.
g
gienek
Ludzie nie dajcie się więcej oszukiwać bankom. Ciężko dzisiaj znaleźć w internecie rzetelne informacje, ja prowadzę swoją małą prywatną stronkę na której znajdziecie tylko sprawdzone oferty. Wstawcie kropki w miejsce spacji: polskiebanki cba pl
O
Obserwator Papryka
Przyspieszenie komunikacji miejskiej?
No niby jak?!?! Przecież i tak ruch w tamtym miejcu jest niewielki! Mówię oczywiście o kierunku Filharmonia-Bagatela-Dworzec. Dlatego przyspieszenia nie będzie. Co więcej, skazując autobusy na jazdę za tramwajami dostaniemy wydłużenia czasu przejazdu albowiem 502 i 304 nie będą sobie mogły obok nich przejechać np. pod Basztową-LOT. A jak za przeproszeniem coś "dupnie" w tramwaju lub szyna się ponownie wybrzuszy, to będą stać i tramwaje i autobusy. O ile szyny po remoncie się raczej(?) nie będą wybrzuszać, to awaryjność tudzież kolizje będą w tamtym miejscu blokować wszystko.
Kolejny krok w celu uspokojenia ruchu w centrum. Tak. Tutaj zgoda. Ruch się uspokoi. Ale uspokoiłby się jeszcze bardziej gdyby całkowicie zablokować ruch przy Plantach ;-)
Poprawa jakości powietrza. Ha ha ha ha ha. Taaaaaaak. Z pewnością! Samochody teraz będą zamiast 2 km na wprost pokonywać 6 km dookoła. I do tego stojąc w korkach potęgując je jeszcze bardziej. No na pewno powietrze się stanie od tego czyste jak intencje folwarku Majchrowskiego.
Eliminacja tranzytu? Hmmm. Chyba bardziej "Eliminacja tranzytu w jedną stronę". O ile się nie zmieni w ograniczeniach (a o tym nie słyszałem) to tenże tranzyt będzie w linii Dworzec-Filharmonia cały czas taki sam.
Ochrona Plant. Przed czym? Szkoda, że nie uszczegółowili. Może odrobinę przed hałasem...
a
asm.
To że RMK i Prezydent Krakowa olali totalnie Nową Hutę jest NAJWIĘKSZYM SKANDALEM OD WIELU LAT !!!!!!
Tam nawet nie ma się kto upomnieć o stan torowisk zwłaszcza ul. Bieńczycka, Kocmyrzowska, Igołomska, Ptaszyckiego, Ujastek...bo dużo starszych osób tam mieszka i mają swoje problemy.
A zasłanianie się remontem Pl. Centralnego i Mogilskiej/JPII - jak to cudownie dbamy o Nową Hutę to KPINA z mieszkańców.
Gdzie jesteście (niepo)radni - (bez)radni nowohuccy - że nie upominacie się o Nową Hutę !!!
Dlaczego remonty ww. torowisk, które są w stanie agonalnym, nie ujęte są do 2020 roku !!!
B
Bodzioch
dla mnie jako taksówkarza git majonez, bedę mógł legalnie wozic klientów okrężną droga jeśli ktos np pojedzie z Kazimierza np na róg Anny i Wiślnej