https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Trasa Łagiewnicka gotowa. Czas pogadać o Pychowickiej i Zwierzynieckiej. Oto warianty i mapy

Piotr Rąpalski
Trasę Łagiewnicką otwarto w sierpniu 2022.
Trasę Łagiewnicką otwarto w sierpniu 2022. Wojciech Matusik
17 października rozpoczną się konsultacje społeczne w sprawie budowy tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej. Ich celem jest zaprezentowanie wariantów projektowanych dróg oraz zebranie opinii mieszkańców co do wyboru jednego z wariantów tras.

Trasy Pychowicka i Zwierzyniecka: warianty przebiegu

Nowe trasy połączą ze sobą rondo Ofiar Katynia z węzłem na Ruczaju, gdzie kończy się Trasa Łagiewnicka. Planowana inwestycja ma przebiegać przez cztery krakowskie dzielnice: Krowodrzę, Bronowice, Zwierzyniec i Dębniki.

Formy konsultacji:

Formularz konsultacyjny: w dniach 17 października – 18 listopada udostępniony zostanie formularz konsultacyjny, służący zebraniu opinii.

Spotkania konsultacyjne:

  • 19 października – na terenie Dzielnicy V Krowodrza;
  • 25 października – na terenie Dzielnicy VI Bronowice;
  • 27 października – na terenie Dzielnicy VII Zwierzyniec;
  • 8 listopada – na terenie Dzielnicy VIII Dębniki.

Dyżury projektanta: pomiędzy 20 października a 9 listopada odbędą się dyżury projektanta na terenie dzielnic, przez które mają przebiegać obie trasy.

Eksperckie dyżury telefoniczne: pomiędzy 7 a 15 listopada odbędą się cztery dyżury telefoniczne.

Celem spotkań będzie zaprezentowanie i omówienie wariantów planowanego przebiegu Trasy Pychowickiej i Zwierzynieckiej. Spotkania odbędą się w godzinach w godzinach popołudniowych. Szczegóły organizacyjne zostaną podane, w osobnym komunikacie, w dniu rozpoczęcia konsultacji tj. 17 października 2022r.

Dyżury projektanta na terenie Dzielnic V – VIII w wybranych dniach miedzy 20 października a 9 listopada 2022r.

Szczegóły organizacyjne zostaną podane, w osobnym komunikacie, w dniu rozpoczęcia konsultacji tj. 17 października 2022r.

Bieżące informacje o procesie konsultacyjnym oraz informacje o postępach w projektowaniu będą zamieszczane na stronie www.3obwodnica.krakow.pl oraz w miejskim serwisie Inwestycje w Krakowie – www.inwestycje.krakow.pl. Komplet materiałów konsultacyjnych zostanie udostępniony na tych stronach w dniu rozpoczęcia konsultacji tj. 17 października 2022 r.

Budowa S7 Widoma - Kraków. Na 18 kilometrach trasy powstają ...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

D
Dość!
4 października, 12:03, Dość!:

„Trasa Łagiewnicka gotowa. Czas na Pychowicką i Zwierzyniecką. Są warianty!”

PO CO? Czy na niezwykle kosztownej Trasie Łagiewnickiej obserwuje się tak duży ruch pojazdów, który uzasadniałby potrzebę wywalenia takiej góry forsy na ten kawałek czteropasmówki?

Czy Kraków jest jeszcze zbyt mało zadłużony?

4 października, 13:44, Rudy z Budy:

Wedlug danych z internetu koszt budowy Trasy Lagiewnickiej to 802 miliony zlotych przy jej dlugosci 3.5 km. Czyli wychodzi 230 milionow za kilometr Trasy Lagiewnickiej. Prawdopodobnie zostala ona zbudowana ze zlota ktore tylko zostalo dla niepoznaki pomalowane na szaro-betonowy kolor. Wystarczy jednak pojsc ze scyzorykiem i zdrapac troche farby a prawda wyjdzie na jaw. Zlota tam nie ma bo jest juz na koncie w raju podatkowym.

CAŁKOWITY koszt jej stworzenia — razem z kosztami kredytu — to prawie 1,2 mld zł. Tak więc powyżej podany koszt jest zaniżony o prawie 400 mln zł.

Tak, odsetki dla bankierów też trzeba uwzględnić, bo same się nie zapłacą. My — mieszkańcy — je zapłacimy.

R
Rudy z Budy
4 października, 12:03, Dość!:

„Trasa Łagiewnicka gotowa. Czas na Pychowicką i Zwierzyniecką. Są warianty!”

PO CO? Czy na niezwykle kosztownej Trasie Łagiewnickiej obserwuje się tak duży ruch pojazdów, który uzasadniałby potrzebę wywalenia takiej góry forsy na ten kawałek czteropasmówki?

Czy Kraków jest jeszcze zbyt mało zadłużony?

Wedlug danych z internetu koszt budowy Trasy Lagiewnickiej to 802 miliony zlotych przy jej dlugosci 3.5 km. Czyli wychodzi 230 milionow za kilometr Trasy Lagiewnickiej. Prawdopodobnie zostala ona zbudowana ze zlota ktore tylko zostalo dla niepoznaki pomalowane na szaro-betonowy kolor. Wystarczy jednak pojsc ze scyzorykiem i zdrapac troche farby a prawda wyjdzie na jaw. Zlota tam nie ma bo jest juz na koncie w raju podatkowym.

D
Dość!
„Trasa Łagiewnicka gotowa. Czas na Pychowicką i Zwierzyniecką. Są warianty!”

PO CO? Czy na niezwykle kosztownej Trasie Łagiewnickiej obserwuje się tak duży ruch pojazdów, który uzasadniałby potrzebę wywalenia takiej góry forsy na ten kawałek czteropasmówki?

Czy Kraków jest jeszcze zbyt mało zadłużony?
R
Rudy z Budy
My, mieszkancy pychowic nie chcemy zadnej Trasy Pychowickiej ani niczego innego co wiaze sie z rezimem Machlojskiego. Budowa Trasy Lagiewnickiej udowodnila juz bezsens takiego projektu a olbrzymie koszty zwiazane z jej budowa beda obciazac nas i nasze dzieci na stulecia. Trasa Lagiewnicka okazala sie porazka gigantomanii ale Machlojski oraz jego szajka nie wyciagneli z tego zadnego wniosku i proponuja nam dalsze niszczenie srodowiska i betonoze. A rezultaty sa jakie widzimy, czyli upadek miasta w ktorym nie da sie juz zyc. Krakowa juz nie ma a powstal jakis dziwaczny szarobetonowy i smutny twor z postacia Machlojskiego w tle.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska