Praktycznie przez cały zeszły rok w Zakopanem odbywały się prezentacje agencji reklamowych zaproszonych do debaty na temat stworzenia nowej strategii rozwoju i reklamy Zakopanego. W konsekwencji jedna z takich firm miała taką kampanię przygotować. Ostatnia prezentacja odbyła się jednak jeszcze pod koniec stycznia i temat ucichł. Czy więc stowarzyszenie "Konkret" pomysłodawca projektu porzuciło sprawę?
Czytaj także:**Wypadek w Ostrowsku: samochód dachował. Jedna osoba ranna**
- Absolutnie nie - zaprzecza Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i członek stowarzyszenia.- Jesteśmy obecnie w fazie lobbingu. Oznacza to że poprzez rozmowy z radnymi chcemy przekonać ich do znalezienia środków potrzebnych na badania poprzedzające stworzenie strategii - tłumaczy Wojtowicz, po czym dodaje że jej zdaniem jeszcze w kwietniu strategia powinna być głosowana na sesji rady miasta.
Czytaj także:**Skok do celu i gwiazdy na pożegnaniu Małysza**
Jeśli radni zgodzą się wówczas na rozpoczęcie prac nad kampanią, do działania przystąpi jedna z zaprezentowanych wcześniej firm.
- Ze swojej strony dołożę wszelkich starań by rada miasta poparła tą inicjatywę - mówi Maciej Rzankowski, miejski radny. - Wieżę bowiem że podczas prezentacji wystąpili najlepsi specjaliści od reklamy w naszym kraju i to właśnie oni powinni pracować dla naszego miasta. Właśnie takich specjalistów nam potrzeba. Sam więc będę namawiał swoich kolegów radnych do głosowania za projektem.
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Brutalna wojna o turystę. Kto podpala meleksy?
Sportowetempo.pl. Najlepszy serwis sportowy