https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Na Niepodległości w Nowej Hucie przestała działać sieć T-Mobile

Karolina Gawlik
Nawet ze sprawnego telefonu nie da się wykonać połączenia
Nawet ze sprawnego telefonu nie da się wykonać połączenia Andrzej Banaś
Od dwóch tygodni mieszkańcy os. Niepodległości nie mogą wykonywać ani odbierać połączeń, jeśli mają numer w sieci T-Mobile. Mimo że mają zasięg i sprawne telefony. Biuro Obsługi Klienta, jak dotąd, nie umiało im pomóc. W oddziale firmy w Nowej Hucie pracownicy rozkładali ręce. Klienci T-Mobile mają wrażenie, że zostali pozostawieni sami sobie.

Pan Tomasz, który poinformował nas o tej sprawie, ma dwa numery na abonament w sieci T-Mobile. Jest stałym klientem - pierwszą umowę podpisał 13 lat temu. Od 11 lipca nie może na swoim osiedlu i w jego okolicach wykonać połączenia ani go odebrać. - Wskazywany zasięg jest bardzo dobry, ale w rzeczywistości nie ma dostępu do istniejącej sieci - wyjaśnia mieszkaniec os. Niepodległości. - Kartę SIM przekładałem już do trzech różnych telefonów.

O problemie pan Tomasz kilkukrotnie informował Biuro Obsługi Klienta. Był także w oddziale firmy na os. Szklane Domy. - Osoba, która mnie obsługiwała, wiedziała tylko, że w Krakowie jest modernizacja sieci, ale już nie potrafiła powiedzieć, jakie kłopoty mogą się pojawić i na jak długo - wspomina.

Tymczasem na stronie T-Mobile czytamy, że taka modernizacja planowana jest w Nowej Hucie na sierpień. Mieszkaniec Nowej Huty zadzwonił więc do Biura Obsługi Klienta.

Konsultant Biura Obsługi Klienta wyjaśnił panu Tomaszowi, że w okolicy jest awaria i przekaże sprawę do Działu Technicznego. Dodał, że usterka powinna być usunięta w jeden dzień. Do tej pory nic się jednak nie zmieniło.

- Finał jest taki, że nie mogę dzwonić np. do starszej osoby z rodziny, z którą potrzebuję mieć stały kontakt. Specjalnie w tym celu mam wykupiony pakiet 2000 minut miesięcznie - oburza się Czytelnik. - Muszę kupować dodatkowe startery. Śledząc wpisy innych klientów w internecie, widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Klienci T-Mobile zostali pozostawieni bez żadnej wiedzy i chęci wyjaśnienia sprawy ze strony operatora - dodaje.

W T-Mobile dowiedzieliśmy się, że w Krakowie prowadzona jest modernizacja sieci. Os. Niepodległości znajduje się na granicy dwóch obszarów modernizacyjnych, jednego już gotowego i drugiego jeszcze przed przeprowadzonymi pracami.
- Kiedy obok siebie znajdują się nadajniki pracujące w nowej sieci i te, które czekają na modernizację, mogą występować utrudnienia w komunikacji miedzy nimi, a co za tym idzie w korzystaniu z usług - wyjaśnia Konrad Mróz z T-Mobile.

- Na tyle, na ile to możliwe, staraliśmy się powiadomić naszych klientów o planowanych pracach - dodaje.

Przedstawiciele firmy mówią, że nie odnotowali wielu reklamacji z tego terenu. Jednak po zgłoszeniu "Gazety Krakowskiej" przyjrzą się współpracy nadajników.

Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
KK
KRETYN i nieuk TO PISZE TAKIE KOMENTARZE - T-MOBILE jest następcą prawnym ERY i podpisanie umowy z z era 13 lat temu jet równoznaczne z podpisaniem umowy z TMOBILE
s
sbb
...a na Kolorowym nie dzialaja male fiaty!
c
ck1973
dokladnie tak niech zyje rzetelnosc dziennikarska, co za kretyn pisze takie wypociny
M
M.
mam u nich 2 telefony-jak sie skonczy umowa to uciekam.
e
edfs
nie mógł podpisać pierwszej umowy z t-mobile 13 lat temu bo wtedy nie było t-mobile tylko była to wtedy era
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska