https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nowa moda: zaplanuj sobie pogrzeb!

materiały promocyjne
Tego jeszcze nie było. Wchodząca na polski rynek funeralny (usług pogrzebowych) firma Mementis, oferuje nową, dość odważną usługę - planowanie własnego pogrzebu. Ma do tego zachęcić zaskakująca kampania reklamowa, zdecydowanie wykraczająca, poza znaną Polakom, pogrzebową sztampę. Do zaplanowania pogrzebu mają nas skusić szokujące billboardy i zabawny filmik.

- Film reklamowy można już zobaczyć w internecie - zaznacza Magdalena Balica, PR Menager firmy Mementis. - Jest pierwszym z sześciu przygotowanych przez naszą agencje reklamową 2B3 studio. Bilboard na próbę umieściliśmy w warszawskim metrze. Wywołał ogromne zainteresowanie.

Czytaj także:**Szokująca wystawa w Andrychowie: Jezus bawi się Titanikiem?**

Na banerze - zadowolony, szpakowaty mężczyzna z cygarem w zębach siedzi w trumnie otoczony pięknymi kobietami w czerni. "Zaplanuj swój pogrzeb. Ty zdecydujesz, jak Cię zapamiętają".
 Reklama filmowa zaskakuje jeszcze bardziej, ale także pozwala spojrzeć na pogrzeb z przymrużeniem oka. Mementis straszy bowiem zemstą zza grobu. Leżący w trumnie posiniały mężczyzna utyskuje na rodzinę. Jest zły, że zaprosili na pogrzeb Romana, a to kolega którego przecież nienawidził. Jest także zdegustowany stypą, na której podano schabowego, a on jest przecież wegetarianinem! Denerwuje się także, że został pochowany tradycyjnie, a przecież tyle razy im powtarzał, że nie lubi robaków! Zapomnieliście, że istnieje kremacja?! "Nie strasz innych swoim pogrzebem, zaplanuj go sam!" - przestrzega Mementis.

Czytaj także:**Globisz pisze list do premiera. Poseł Platformy posłańcem**

Do kogo skierowana jest nowa usługa? 
- Do grupy ludzi 25 lat i plus - mówi Magdalena Balica. - Mogą do nas przyjść i drobiazgowo zaplanować swój pochówek. Ustalimy czy ma być skremowany czy pochowany tradycyjnie, czy rodzina ma zaprosić konkretne osoby, czy pogrzeb ma być katolicki czy może buddyjski albo obrządku świadków Jehowy. Za nic nie płaci się z góry. Nasz klient może wykupić polisę ubezpieczeniową na pogrzeb. To bardzo tania usługa, a sprawi, że uroczystość zostanie sfinansowana po naszej śmierci.

Ogólnopolska firma Mementis postanowiła przenieść na polski grunt - amerykański zwyczaj. W USA z planowania pogrzebu korzysta 60 procent społeczeństwa. Firma chce dotrzeć ze swymi usługami do osób szukających informacji w internecie. Oferuje usługi w niemal wszystkich dużych miastach. 



Anna Agaciak

Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Ostry seks w Krakowie: szpital i więzienie
Sportowetempo.pl. Najlepszy serwis sportowy

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

O
Ola
Czy ktoś z Was zdecydował się zaplanowanie swojego pogrzebu? A ciągle się zastanawia?

Przygotowuje reportaż na temat. Chętnie porozmawiam z osobami, które zdecydowały się na wybór takiej opcji oferowanej przez coraz większą liczbę zakładów pogrzebowych

kontakt do mnie: [email protected]
b
bonton
Akurat jestem w tym wieku do umierania i jestem za tym żeby mnie skremowali i rozsypali gdzie tylko można nawet w każdym miejscu na ziemi.Chcę mieć pogrzeb bez żadnego czarnego jak najmniej osób z rodziny.
o
okonek
od zawsze mozna zaplanowac swoj pogrzeb spisujac testament poszerzony o warunek odpowiedniej organizacji pogrzebu - tyle, ze nie kazda firma pogrzebowa przygotowana jest na "fanaberie" zleceniodawcow - sztampa wychodzi taniej i szybciej. trik reklamowy i tyle.
M
Marta
Przecież klient nie płaci za nic z tego co tu piszą. A ubezpieczenie to ubezpieczenie, takiej firmy ubezpieczeniowej to nikt nie przezyje, za dobrze im sie wiedzie na tym swiecie :)
A
Anita
Przy odrobinie pecha klient przeżyje firmę i co wtedy?
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska