https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nowy Punkt Obsługi Pasażerów KMK w Krakowie. Z mapy miasta zniknie znany POP, który od lat działał przy ul. Podwale. Dlaczego?

Aleksandra Łabędź
Punkt Obsługi Pasażerów KMK przy ul. Podwale już niedługo zostanie zamknięty
Punkt Obsługi Pasażerów KMK przy ul. Podwale już niedługo zostanie zamknięty Andrzej Banaś
Lepiej zapoznajcie się z tymi zmianami! Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie przypomina, że już od listopada zamknięty zostanie Punkt Obsługi Pasażerów KMK (POP), który obecnie działa przy ul. Podwale. Ma go zastąpić nowy POP, który zostanie uruchomiony w obiekcie poczekalni terminala autobusowo-tramwajowego Park+Ride Górka Narodowa. - Decyzja ta podyktowana jest przede wszystkim potrzebą rozproszenia obecnie funkcjonujących lokalizacji Punktów Obsługi Pasażerów - wyjaśnia ZTP.

- Przypominamy, że w tym roku ZTP przejęło w zarządzenie ww. terminal (red. autobusowo-tramwajowego Park+Ride Górka Narodowa), w związku z tym koszty nowo powstałego punktu będą się sprowadzać wyłącznie do mediów. Obecnie wynajęcie pomieszczenia dla POP przy ul. Podwale kosztuje rocznie około 150 tys. zł - tłumaczy Sebastian Kowal, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.

W centrum Miasta pozostaną dwa Punkty Obsługi Pasażerów KMK

W centrum Miasta będą funkcjonować pozostałe dwa Punkty Obsługi Pasażerów KMK:

  • przy ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej, który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00)
  • w holu Dworca Kraków Główny PKP (obok Biedronki), który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00

- Dodatkowo, przypominamy, że w dalszym ciągu funkcjonuje POP w Nowej Hucie, w budynku na Os. Centrum D 7, który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 11.00 do 18.00 - dodaje ZTP.

W Punkcie Obsługi Pasażerów dostępne są m.in. następujące usługi:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
  • doładowanie kart miejskich biletami okresowymi,
  • obsługa wniosków w zakresie programu Karty Krakowskiej.

- Wszystkie punkty Obsługi Pasażerów KMK staną się tym samym przystępne dla osób o ograniczonej mobilności. Jednocześnie przypominamy, iż powyższe usługi dostępne są dla pasażerów za pośrednictwem kanałów elektronicznych i nie wymagają konieczności wizyt w oddziale - podsumowuje ZTP.

Najem krótkoterminowy - czy zmienią się zasady?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska