- Przypominamy, że w tym roku ZTP przejęło w zarządzenie ww. terminal (red. autobusowo-tramwajowego Park+Ride Górka Narodowa), w związku z tym koszty nowo powstałego punktu będą się sprowadzać wyłącznie do mediów. Obecnie wynajęcie pomieszczenia dla POP przy ul. Podwale kosztuje rocznie około 150 tys. zł - tłumaczy Sebastian Kowal, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.
W centrum Miasta pozostaną dwa Punkty Obsługi Pasażerów KMK
W centrum Miasta będą funkcjonować pozostałe dwa Punkty Obsługi Pasażerów KMK:
- przy ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej, który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00)
- w holu Dworca Kraków Główny PKP (obok Biedronki), który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00
- Dodatkowo, przypominamy, że w dalszym ciągu funkcjonuje POP w Nowej Hucie, w budynku na Os. Centrum D 7, który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 11.00 do 18.00 - dodaje ZTP.
W Punkcie Obsługi Pasażerów dostępne są m.in. następujące usługi:
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi,
- obsługa wniosków w zakresie programu Karty Krakowskiej.
- Wszystkie punkty Obsługi Pasażerów KMK staną się tym samym przystępne dla osób o ograniczonej mobilności. Jednocześnie przypominamy, iż powyższe usługi dostępne są dla pasażerów za pośrednictwem kanałów elektronicznych i nie wymagają konieczności wizyt w oddziale - podsumowuje ZTP.
Najem krótkoterminowy - czy zmienią się zasady?
