https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Piwniczna-Zdrój podąża za trendem. Nagrali reklamę uzdrowiska wzorując się na viralu z TikToka

Alicja Fałek
Karolina Maślanka, pracownica CIT w Piwnicznej w filmiku inspirowanym viralem z TikToka zachęca do odwiedzenia Piwnicznej-Zdroju
Karolina Maślanka, pracownica CIT w Piwnicznej w filmiku inspirowanym viralem z TikToka zachęca do odwiedzenia Piwnicznej-Zdroju Screen filmu CIT Piwniczna-Zdrój
Pracownicy Centrum Informacji Turystycznej w Piwnicznej-Zdroju, wzorując się na bijącej rekordy popularności reklamie hotelu, stworzyli własną wersję. Zachęcają do odwiedzin uzdrowiska, prezentując, tak trochę od niechcenia, atrakcje Piwnicznej-Zdroju. Czy i ta reklama okaże się viralem?

Reklama Elements Hotel & SPA na TikToku to internetowy hit, który w zaledwie kilka dni zebrał niemal 3 miliony wyświetleń. Barbara Przybycień, która w hotelu pracuje jako specjalistka od social mediów prezentuje obiekt i jego atrakcje. Robi to jakby od niechcenia. Z kamienną miną wskazuje kolejne miejsca: „Tu pytacie” – recepcja, „Tu się pływa” – basen, „Tu coś dla dorosłych” – bar itd. I właśnie ta konwencja okazała się strzałem w dziesiątkę i sprawiła, że reklama stała się viralem.

Jak się okazuje, reklama polskiego hotelu nie jest pierwszą utrzymaną w tej konwencji. To trend z TikToka powielany przez wielu, ale nie wszystkim udało się odnieść tak pozytywny odzew. Nic więc dziwnego, że wielu zainspirowało się nagraniem i stworzyło własną wersję. Wśród nich są pracownicy Centrum Informacji Turystycznej w Piwnicznej-Zdroju.

Bohaterką filmiku jest Karolina Maślanka, pracownica CIT w Piwnicznej, która prezentuje kilka miejsc charakterystycznych dla sądeckiego uzdrowiska oraz jego atrakcje. Nie mogło więc zabraknąć m.in. zabytkowej studni znajdującej się na piwniczańskim rynku, czy budynku urzędu gminy. Są owce z Parku Zdrojowego oraz pijalnie wody mineralnej.

- Cieszę się, że pracownicy sami wyszli z takim pomysłem i uważam, że udało im się przygotować filmik, który pokazuje choć cząstkę tego, co ma do zaoferowania nasze uzdrowisko. Filmik zbiera pozytywne reakcje i komentarze, a o to przede wszystkim chodziło – komentuje Tomasz Michałowski, burmistrz Piwnicznej-Zdroju.

Pustynia Błędowska, czyli największa atrakcja turystyczna w powiecie olkuskim

od 16 lat
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska