„Pragniemy podkreślić, że umowa Poczty Polskiej S.A. o współpracy z Żabka Polska S.A. nie ma cech umowy agencyjnej (pośredniczenie przy zawieraniu z klientami umów na rzecz dającego zlecenie / albo do zawierania umów w imieniu Poczty Polskiej), gdyż w partnerskich punktach odbioru dochodzi jedynie do wydania przesyłek (ostatnia faza realizacji usługi, na którą to usługę umowę zawarł nadawca). Tym samym nie dochodzi do zawierania umów na rzecz lub w imieniu Poczty Polskiej – stąd też nie powinno być nawet domniemania, że sklepy Żabka i Frehmarket funkcjonują w obszarze agencyjnym Poczty Polskiej” - informuje Justyna Siwek.
Co ciekawe, dotychczasowa współpraca z siecią Żabka wskazuje na to, że znikomy procent paczek nadawanych Pocztą Polską odbierany jest przez klientów w niedzielę.
Niedziele handlowe 2018 KALENDARZ POBIERZ ONLINE. Sprawdź ka...
