- Byliśmy jedną z pierwszych metropolii w Polsce, która śmiało wprowadziła to rozwiązanie. Jest to niewątpliwy atut Krakowa, który coraz częściej zostaje dostrzeżony przez osoby zainteresowane pobytem w naszym mieście lub też interesujące się nim - pisze w swojej interpelacji Woźniakiewicz. - Strefa "Tempo 30" jest także uzupełnieniem sieci dróg rowerowych i kontrapasów, wraz z którymi stanowi interesującą ofertę dla osób wybierających rower jako środek transportu. Tymczasem Kraków zupełnie nie wykorzystuje w celach promocyjnych tego niewątpliwego atutu, którym chwalą się w swych materiałach informacyjnych oraz w serwisach internetowych największe miasta Europy - dodaje radny.
Jak zapewnia wiceprezydent Krakowa Tadeusz Trzmiel, Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta włączy się w akcję informacyjną mającą na celu promowanie strefy "Tempo 30" oraz planów rozwoju tego projektu.
- Na potrzeby tej akcji udostępnione zostaną łamy między innymi miejskiej strony internetowej kraków.pl, a w miarę możliwości finansowych urzędnicy dokonają aktualizacji map, które dostają bezpłatnie turyści, tak aby znalazła się na nich informacja o strefie "Tempo 30" - oświadcza wiceprezydent Trzmiel.
Która stacja narciarska w Małopolsce jest najlepsza? Zdecyduj i weź udział w plebiscycie
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!