https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Startuje projekt "Odkryj Kraków" - interaktywna gra dla dzieci, pomagająca im poznać miasto

Paweł Gzyl
Pexels
"Odkryj Kraków" - to tytuł projektu Krakowskiego Biura Festiwalowego ze spacerowymi inspiracjami i kreatywnymi zadaniami dla najbardziej dociekliwych tropicieli miejskich ciekawostek.

FLESZ - Lekcje od września w szkołach, są wytyczne GIS

Począwszy od 1 sierpnia karty pogrupowane w blokach tematycznych zatytułowanych "Historia w zasięgu ręki", "Głowa pełna kultury", "Oko do przyrody" i "Uszy szeroko otwarte", są publikowane w wersji online na portalu kidsinkrakow.pl oraz na profilu Kids in Kraków na Facebooku – po cztery przez kolejnych sześć tygodni.

- To doskonała inspiracja do wyjścia na spacer, obcowania z przygodą, podjęcia aktywności kulturalnej i nauczenia się czegoś nowego - a przede wszystkim do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Karty można wydrukować i wyruszyć z nimi w miasto w poszukiwaniu przygód! Na każdej karcie znalazły się zadania do wykonania i ciekawostki o Krakowie - tłumaczy Łukasz Lembas z KBF-u.

Projekt obejmuje 24 karty w czterech kolorach – każdy mały odkrywca może ułożyć z nich własną drogę poznawania miasta, a wykonując poszczególne zadania, pozna zarówno historyczne, jak i współczesne oblicze Krakowa: jego dziedzictwo, kulturę, mieszkańców i przestrzeń wspólną.

Zestaw 24 kart z zadaniami pogrupowanych w czterech blokach tematycznych:

· DZIEJE MIASTA / Historia na wyciągnięcie ręki – kolor fioletowy (6 kart)

· KULTURA / Głowa pełna kultury – kolor żółty (6 kart)

· WOKÓŁ NAS / Uszy szeroko otwarte – kolor niebieski (6 kart)

· PRZYRODA / Oko do przyrody – kolor zielony (6 kart)

- Projekt „Odkryj Kraków” jest częścią kampanii „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków”, która zachęca mieszkańców nie tylko do korzystania z oferty kulturalnej, ale także do odwiedzenia miejsc kojarzonych dotychczas tylko z zagranicznymi turystami. Zachęcamy do zamieszczania w mediach społecznościowych zdjęć i innych materiałów ze spacerów oraz oznaczania ich hashtagami #badzturysta, #zwiedzajkrakow oraz #badzturystawswoimmiescie, a także tagowania profili wydarzenia i kampanii - dodaje Łukasz Lembas.

Masz informacje? Nasza Redakcja czeka na #SYGNAŁ

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kultura i rozrywka

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska