https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Trzy Szybkie - odcinek 1. Łukasz Franek o Strefie Czystego Transportu w Krakowie [WIDEO]

Redakcja
Nowy program "Trzy Szybkie" to cykl wywiadów z ludźmi, którzy podejmują najważniejsze decyzje w Krakowie. W każdy poniedziałek zapraszamy do oglądania nowego cyklu!

Trzy Szybkie to nowy cykl wywiadów z ludźmi podejmującymi najważniejsze decyzje w Krakowie i tymi, którzy o tym mieście wiedzą najwięcej.

Pierwszy gość to Łukasz Franek, dyr. Zarządu Transportu Publicznego, spadkobiercy niesławnego ZIKiT-u. Rozmawiamy o Strefie Czystego Transportu na Kazimierzu, która po dwóch miesiącach właśnie umiera oraz o specyficznej promocji miejskich autobusów i tramwajów, która w Krakowie polega na podwyższaniu cen biletów.

POLECAMY - KONIECZNIE SPRAWDŹ:

Komentarze 14

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

k
karkus
No i dobrze napisales/las, realizuje swoje cele, na pewno nie miszkancow.
k
karkus
Została oceniona pozytywnie? Przez kogo? Przez Jacka? Możliwe, mieszkańcy pluli na to co robił równo. Wynocha.
Z
Zty
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć?
w
w zakładzie
odosobnienia prenamentnego
A
Andrzej6666
-bardzo proszę o pomoc

pomagam.pl/andrzejkulis
y
yhth
tyhty
e
ergege
gerg
Z
ZR
Dzwonią, ale nie wiesz, w którym kościele.
"zdaje się, że to jego polityka i działania były jedna z przyczyn likwidacji ZIKITU. To jakim cudem u licha jest teraz dyrektorem...?"

Było tak, że polityka Łukasza Franka została oceniona pozytywnie, ale mogłaby być lepsza, bardziej efektywna, skuteczna, gdyby nie strukturalny problem ZIKiTu. Stąd, podzielono ZIKiT na mniejsze jednostki, m.in. po to, by Franek mógł bez strukturalnych przeszkód realizować swoje cele.
k
karkus
O jest, Hans Franek... zdaje się, że to jego polityka i działania były jedna z przyczyn likwidacji ZIKITU. To jakim cudem u licha jest teraz dyrektorem tego czegoś rzekomo nowego??? Bo to była tylko zmylka wyborcza, dzięki temu trochę naiwnych jak zwykle mieszkańców tego miasteczka znów zaglosowala na Jacka.
j
janek
Zamiast bredzić trzy po trzy zacznijcie sprzątać miasto po zimie MAGISTRACKIE BRUDASY !
M
Michu
Czy ktoś o tym mówił lub widział w SCT myjkę czyszczącą ulicę, co wg badań usuwa smog samochodowy w 80%?! SCT ma poprawić powietrze (tak twierdzą władze Krakowa) a czy ktoś mówił że SCT stanowi 0,5 promila powierzchni Krakowa?! Gdzie jest logika w jednoczesnym podnoszeniu cen parkingów i biletów MPK?
l
lem
gość bredzi ; a jak słyszalem gość nie mieszka w Krakowie tylko poza Krakowem. I jak może znać problemy miasta?
x
x
ps.
oczywiście te "zmiany" i "dogadzanie" jedni drugim polega na tym, że liczycie na to jak i która dzielnica zagłosuje... tzn który radny. Oczywiście żaden radny nie podniesie ręki na sesji za projektem, który narzuci opłaty jego wyborcom. 10zł to podatek od "przeganiania obcych".
x
x
Panie Franek, no pięknie i nawet jako zatwardziały samochodziarz zgodzę się z tym, że aut, być może jest za dużo. Zgodzę się z tym, że auta mają być sprawne i koszty ich napraw trzeba ponosić. Zgodzę się z tym, że Samochód zawsze będzie wygodniejszy i fakt faktem, polityka zniechęcenia MUSI być.
To z czym się nie zgodzę i z czym nie zgadzają się mieszkańcy tego miasta, a tego problemu w ogóle nie adresujecie, to to, że zmiany nie są równe dla wszystkich!!! Kraków podzielony jest na mieszkańców A i B. O jakiej SPP mówimy, jeśli "mieszkańcy" mają wjazdówki za 10zł za miesiąc? O jakiej SCT mówimy, jeśli ograniczenia co do emisji nie obowiązują "mieszkańców"?
Równo dla wszystkich i wówczas mieszkańcy będą za wami. Nawet jeśli zmiany będą trudne i niewygodne. A tak SCT wyjeżdża na taczkach po 2 miesiącach....
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska