Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Unsound i Festiwal im. Miłosza wypromują Kraków

Joanna Weryńska
Międzynarodowy Festiwal Literacki im. Czesława Miłosza i Unsound Festival, impreza poświęcona sztuce undergroundu, będą reklamować Kraków w Polsce i poza jej granicami. Logo miasta pojawi się na wszystkich ulotkach i plakatach promujących te dwie imprezy.

Festiwale Unsound i Miłosza weszły w skład kulturalnego projektu promocji miasta pod hasłem "6 zmysłów". Duże znaczenie ma to zwłaszcza w przypadku festiwalu Unsound, który odbywa w Krakowie i w Nowym Jorku. - W "The New York Times" przeczytałem o tym festiwalu: "Przyjechali z Krakowa, by ożywić Nowy Jork" . To zdanie jest najlepszym dowodem na korzyści, jakie miasto będzie miało z promocji przez tę imprezę - mówi Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa.

To, że obydwa festiwale weszły w skład "6 zmysłów", jest też dla Krakowa gwarancją, iż nie przeniosą się do innych miast. Kraków natomiast będzie je wspomagał finansowo i organizacyjnie.

Wybierz prezydenta Krakowa.**Oddaj głos już dziś**

Zobacz co mają do powiedzenia krakowianom**kandydaci na prezydenta**

Brutalne zbrodnie, zuchwałe kradzieże, tragiczne wypadki. Wejdź na**kryminalnamalopolska.pl**

60 tysięcy złotych do wygrania. Sprawdź jak. Wejdź na**www.szumowski.eu **

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska