WISŁA KRAKÓW. Najbogatszy serwis w Polsce o piłkarskiej drużynie "Białej Gwiazdy"
Wisła wirtualne bilety sprzedaje już od dłuższego czasu, praktycznie od początku, gdy mecze zaczęły być rozgrywane bez kibiców. Ostatnio jednak mocniej zaczęła promować taką formę wsparcia klubu, który jako jeden z niewielu w ekstraklasie w czasach przed pandemią mógł realnie wpisywać do budżetu punkt nazwany „wpływy z dnia meczowego”.
„Biała Gwiazda” wirtualne bilety sprzedaje nie tylko na mecze u siebie, ale również te wyjazdowe. Dużym zainteresowaniem cieszyły się np. takie wejściówki na niedawne derby Krakowa. Wisła sprzedała wtedy dokładnie 1579 takich biletów.
Teraz krakowski klub prowadzi kolejną akcję pod hasłem bicia rekordu sprzedanych biletów na Legię. Pojedyncza wejściówka kosztuje 19,06 złotych, ale można je kupować w pakietach: niebieskim, biały, czerwonym i złotym, co wiąże się również z dodatkowymi nagrodami. Na razie trudno się spodziewać, żeby Wiśle udało się sprzedać pełny stadion, czyli 33 tysiące takich wejściówek. Liczba kilku tysięcy wciąż jest jednak możliwa.
- Sezon w pełni! Te stoki i wyciągi czekają na narciarzy w Polsce
- Ślub córki Adama Małysza. Kto jest wybrankiem Karoliny Małysz?
- Derby Kanty, czyli takiego meczu Cracovia - Wisła jeszcze nie było. Obejrzyj memy
- Co polskich piłkarzy czeka w Katarze? Internauci mają już odpowiedź. Zobacz te MEMY!
- Wisła Kraków. Żony i partnerki piłkarzy NOWE ZDJĘCIA
- Andrzej Duda jednym telefonem załatwił otwarcie stoków
