Już rok temu, gdy Wisła walczyła o przetrwanie, przygotowano specjalną kampanię zachęcającą do kupowania karnetów. Wtedy pod hasłem: „Czyny. Nie słowa. #prawdziwaWISŁA” Efekt był znakomity, bo klub sprzedał m.in. dzięki tej promocji, rekordową liczbę, ponad 15 tysięcy abonamentów. Tamta kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem nie tylko sportowego świata. Wisła otrzymała bowiem za nią jedną z najbardziej prestiżowych nagród marketingowych i komunikacyjnych na świecie - Effie.
Teraz klub z ul. Reymonta znów oparł się na emocjach. W nieco ponad dwuminutowym filmiku główną rolę odgrywają kibice. Całość kończą, wspomniane na wstępie hasła: „Wisła to my! Kibice.” oraz "Nigdy nie zginie"
Tutaj znajdziesz więcej informacji o Wiśle Kraków
Follow @sportmalopolska
Zobacz, jak wygląda Małopolska Jedenastka Roku 2019:
Małopolska Jedenastka Roku 2019. Tym razem przewaga piłkarzy...
