Do mieszkańca Wolbromia zadzwonił mężczyzna podający się za pracownika wodociągów. Oszust przedstawił się jako Muszyński i twierdził, że nie zostały uregulowane należności za wodę. Mężczyzna chciał podać nowy numer rachunku bankowego, na który należy wpłacić rzekome zaległości. Mieszkaniec Wolbromia wykazał się na szczęście czujnością i zdrowym rozsądkiem. Do wyłudzenia pieniędzy nie doszło. Wolbromianin przerwał rozmowę, skontaktował się z zakładem wodociągów i poinformował o całym zajściu.
Pracownicy Przedsiębiorstwa zastrzegają, że nigdy nie dokonują zmian zapisów umowy poprzez kontakt telefoniczny. Jednocześnie informują, że numer rachunku bankowego, na który należy wnosić opłaty za usługi wodno-kanalizacyjne nie uległ zmianie.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z policją i Biurem Obsługi Klientów Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
WIDEO: Trzy Szybkie. Jerzy Lackowski: Należy zmienić Kartę Nauczyciela
