-Ze względu na warunki gruntowo-wodne w obrębie wiaduktu wybudowano tak zwaną drogową wannę szczelną, która zabezpiecza obiekt i drogę 768 przed napływającą wodą gruntową - wyjaśnia dyrektor PKP Energetyka, Jan Płudowski.
W ramach modernizacji wykonano też szereg prac związanych z usprawnieniem ruchu kołowego i pieszego w rejonie wiaduktu, przebudowano drogi wzdłuż linii kolejowej, wybudowano chodniki, zjazdy do prywatnych domów, ale też zakładów.
W tej chwili nowy wiadukt zapewnia nieprzerwany, dwukierunkowy, bezkolizyjny ruch kołowy. Przed modernizacją ruch kołowy przebiegał pod wiaduktem w naprzemiennych kierunkach z zastosowaniem sygnalizacji drogowej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?