https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Cracovia ma nowego sponsora. To producent żywności

Jacek Żukowski
cracovia.pl
Zgodnie z hasztagiem #CRacoviaOdNowa władze "Pasów" czynią starania ułożenia klubu po nowemu. Jednym z elementów tej strategii jest pozyskiwanie sponsorów. Właśnie dołączył jeden z nich, którego logo będzie widniało na koszulkach piłkarzy. To firma FoodCare.

FoodCare to wiodący producent żywności z branży FMCG, który funkcjonuje na rynku od 1984 roku. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, a sama spółka posiada 2 własne fabryki.

Jesteśmy dumni, że możemy powitać FoodCare jako Oficjalnego Sponsora Cracovii. To partnerskie porozumienie jest nie tylko ukoronowaniem naszych dotychczasowych wysiłków, ale także otwiera przed nami szerokie perspektywy rozwoju. Współpraca z FoodCare to nie tylko symboliczny krok dla Cracovii, ale także pierwszy krok w naszym kierunku biznesowym. Jest to dowód naszego zaangażowania w rozwój klubu nie tylko jako drużyny sportowej, ale także jako marki, która inspiruje i angażuje społeczność lokalną. Bardzo serdecznie dziękuję Prezesowi Wiesławowi Włodarskiemu za owocne rozmowy. - podkreśla prezes MKS Cracovia SSA, Mateusz Dróżdż.

- Jest nam niezmiernie miło, że możemy zacząć nowy rozdział współpracy z Cracovią - mówi Wiesław Włodarski, założyciel i prezes Grupy FoodCare.

Logo nowego sponsora będzie eksponowane na koszulkach meczowych piłkarzy pierwszej drużyny, na bandach LED podczas spotkań domowych Cracovii w ramach PKO BP Ekstraklasy oraz w mediach społecznościowych klubu.

od 7 lat
Wideo

Magazyn GOL 24 - podsumowanie kolejki Ekstraklasy

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska