- Jest mi niezmiernie miło poinformować, że doszliśmy do porozumienia z firmą Puma, z naszym sponsorem technicznym, przedłużamy umowę do 2028 roku. Jest ona dla nas historyczna, ponieważ wartości, które są zapewnione w tej umowie, są największymi w historii klubu. Dobrze zabezpiecza interesy Cracovii - zaznaczył prezes Mateusz Dróżdż. Dodał że dzięki wsparciu Pumy będzie remont w klubowym sklepie.
Trzy nowe koszulki kibiców. Jedna na życzenie kibiców
Producent sprzętu przygotował na nowy sezon trzy koszulki, które zostały pokazane oficjalnie podczas wieczornej prezentacji drużyny (godz. 19:06). - Jedna jest dedykowana, uwzględnia prośby kibiców. Co roku ma być taka - powiedział Dróżdż.
Michał Traczyk z firmy Puma Polska: - Też cieszymy się z przedłużenia długoletniej umowy. Stawiamy na partnerstwo, Cracovia dla nas jestem klubem numer jeden jeśli chodzi o Polskę.
Podkreślił też: - W proces tworzenia zespół Cracovii był bardzo mocno zaangażowany. Koszulki w takiej formie by nie powstały bez wsparcia klubu.
