WIDEO: Kornel Morawiecki nie żyje
Źródło: x-news
Wśród partnerów kampanii są takie rozgłośnie i stacje telewizyjne, jak: Radio RMF, RMF MAXXX, RMF Classic, Radio ZET, Radio ESKA, Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio WAWA, MTV Music Polska, 4FUN.TV, 4FUN DANCE, 4FUN GOLD i ESKA TV.
Kampania będzie widoczna także w największych platformach streamingowych. W serwisie Spotify tego dnia pod szyldem Dzień Polskiej Muzyki zostaną wyróżnione playlisty z polską muzyką.
Dodatkowo z tej okazji największe bileterie i sklepy muzyczne w kraju przygotują specjalne atrakcje i promocje dla fanów. W ramach akcji bileteria Eventim zaoferuje swoim klientom voucher o wartości 10 zł na zakup biletów na koncerty oraz dodatkowe promocje, którymi objętych będzie około 60 koncertów polskich artystów. Kampania w serwisie Eventim potrwa przez cały październik - w ramach akcji Jesień z Polską Muzyką.
Ponadto w działania promocyjne włączą się bileterie eBilet i Ticketmaster oraz sieć sklepów Empik. Pierwszego października we wszystkich salonach Empik w Polsce będzie emitowana wyłącznie polska muzyka. Ponadto tego dnia będzie można kupić wybrane polskie płyty w promocyjnych cenach.
- Kampania Dzień Polskiej Muzyki ma za zadanie uświadomienie słuchaczom, że to oni kształtują wartość i pozycję polskiego rynku muzycznego na świecie, tak samo jak artyści. Mamy nadzieję, że w efekcie tej kampanii, Polacy chętniej będą wspierać artystów i rodzimy rynek muzyczny przeznaczając na zakup muzyki, bez względu na format, swoje środki - tłumaczy Joanna Nieskarżyńska z agencji Artistars, która organizuje akcję.
W tym roku kampania obejmie cały kraj, by w kolejnych edycjach przekroczyć jego granice.
- Tak oszukują mechanicy. Kierowcy – miejcie się na baczności!
- Nowy odcinek ekspresowej zakopianki gotowy! Zobacz jak wygląda!
- Parkowanie w Krakowie. Nowe zasady, większa strefa
- Najbardziej ekskluzywne osiedla w Krakowie [TOP 10]
- Cracovia. Żony i partnerki piłkarzy [ZDJĘCIA]
- Wisła Kraków. Żony i partnerki piłkarzy [ZDJĘCIA]
