We wtorek, w Dniu Kobiet, rozpoczęła się tegoroczna edycja akcji „Kobieca Twarz Roku”, w ramach której stworzyliśmy wielką galerię Mieszkanek naszego regionu, a następnie w trzech kategoriach pokoleniowych - Córki, Matki i Kobiety dojrzałe - przyznamy tytuły Kobiecej Twarzy Roku.
Posty publikowane przez uczestniczki naszej akcji szybko doczekały się wielu komentarzy, reakcji i udostępnień. To z kolei przełożyło się na głosy. Niektórym udało się w bardzo krótkim czasie zdobyć głosy oddane przez kilkadziesiąt osób.
Posty przyjaciół i znajomych
Posty o naszej akcji publikowały nie tylko panie biorące w niej udział, ale także ich przyjaciele, rodzina i znajomi.
Wiele miłych słów od kolegów i koleżanek z pracy
Mnóstwo miłych słów i wyrazów sympatii uczestniczki plebiscytu „Kobieca Twarz Regionu” otrzymały również od swoich pracodawców oraz kolegów z pracy.
Kibicują też lokalne społeczności
Paniom kibicują również społeczności lokalne.
Jak zdobywać głosy? [PORADNIK]
Jednym z podstawowych sposobów poinformowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją w mediach społecznościowych - np. na Facebooku czy Instagramie. Można to zrobić, wykorzystując grafiki przygotowane przez nas dla uczestników lub tworząc własne projekty.
Każdy „lajk”, komentarz lub udostępnienie, które się pod tymi postami pojawiają, sprawiają, że zwiększa się zasięg posta. Oznacza to, że post zobaczy więcej osób - a wśród odbiorców będą nie tylko ci, którzy są naszymi znajomymi, ale również osoby, będące „znajomymi naszych znajomych”.
Jeśli chcemy więc, aby post dotarł do jak największego grona odbiorców, zadbajmy o regularne odpowiadanie na komentarze, które się pod nim pojawiają. Posty z dużą liczbą komentarzy osiągają wysokie zasięgi.
- Udostępniaj na swoim Facebooku posty o plebiscycie publikowane przez naszych dziennikarzy.
- Pochwal się na swojej facebookowej tablicy publikacją w gazecie.
Jeśli chcesz, aby informacja o Twoim udziale w akcji Kobieca Twarz Regionu dotarła do jak największego grona osób, warto pokusić się o przygotowanie posta w formie materiału wideo. Nie musi to być hollywoodzka produkcja :-) Wystarczy nagranie filmu (np. z podziękowaniem za głosy) telefonem lub prostym aparatem fotograficznym. Ważne jest jednak, aby później gotowy już film wgrać bezpośrednio na swój profil lub fanpage na Facebook'u. Linki wklejane z zewnętrznych źródeł (np. YouTube'a) uzyskują zazwyczaj mniejsze zasięgi.
Już niedługo nasi dziennikarze będą przeprowadzać rozmowy wideo z liderkami rankingów. Takie rozmowy warto też udostępnić na swoim profilu.
Nie samym Facebookiem człowiek żyje - o udziale w plebiscycie warto poinformować również np. na Instagramie lub TikToku.
Wszystkim Paniom, biorącym udział w akcji Kobieca Twarz Roku, życzymy wielu głosów!
KLIKNIJ i przejdź do głosowania w akcji KOBIECA TWARZ ROKU |
---|