https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Nad Trasą Łagiewnicką powstaje kładka pieszo-rowerowa łącząca ulice Ruczaj i Pszczelną [ZDJĘCIA]

Piotr Tymczak
Rozpoczęto budowę kładki między ulicami Ruczaj i Pszczelną. Obiekt powstaje w ramach budowy Trasy Łagiewnickiej
Rozpoczęto budowę kładki między ulicami Ruczaj i Pszczelną. Obiekt powstaje w ramach budowy Trasy Łagiewnickiej Trasa Łagiewnicka
Rozpoczął się montaż konstrukcji kładki pieszo-rowerowej nad Trasą Łagiewnicką. Obiekt połączy ulice Ruczaj i Pszczelną.

FLESZ - Nie będzie szlabanów na państwowych autostradach?

- Konstrukcja kładki jest stalowa, a podłoże dla pieszych i rowerzystów będzie wykonane z żelbetu. Obiekt zostanie oddany do użytku wraz z całą Trasą Łagiewnicką do końca 2021 roku - informuje Krzysztof Migdał z miejskiej spółki Trasa Łagiewnicka, która odpowiada za budowę nowej drogi.

Kładka powstaje w miejscu skrzyżowania ul. Ruczaj i Pszczelnej. W tym miejscu zlokalizowano jeden z węzłów w ramach Trasy Łagiewnickiej. - Po przy obu ulicach jest dużo nowych osiedli. Konsultacje z mieszkańcami wykazały, że potrzebne jest nowe skomunikowanie tych rejonów. Stąd powstała koncepcja kładki dla pieszych i rowerzystów - dodaje Krzysztof Migdał.

W ramach budowy Trasy Łagiewnickiej rozpoczęto asfaltowanie od strony Ruczaju

Kraków. Trasa Łagiewnicka: rozpoczęło się pierwsze asfaltowa...

Trasa Łagiewnicka o długości 3,5 km powstaje na odcinku od ul. Grota-Roweckiego do skrzyżowania ulic Witosa, Halszki i Beskidzkiej. W ramach budowy Trasy Łagiewnickiej powstaje też linia tramwajowa z Kurdwanowa do ul. Zakopiańskiej. Koszt całego przedsięwzięcia to 803,5 mln zł, a ze spłatą kredytu - ok. 1,2 mld zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zbigniew Rusek

W Krakowie potrzeba znacznie więcej kładek i przejść podziemnych. Nie do przyjęcia jest to, by autobusy komunikacji miejskiej co krok stały na czerwonym świetle z powodu byle zebry. Kładki i przejścia podziemne pozwoliłyby na ograniczenie liczby sygnalizacji świetlnych, a te ostatnie to złodziej paliwa. Autobus powinien mieć autostradę a nie co krok czerwone światło!!!~

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska