https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Oficjalnie! W środę otwarcie Armii Krajowej

Piotr Ogórek
04.01.2017 krakow  ulica armii krajowej poczatek remont wiadukt kolejowy korki ruch samochodowy auta organizacja ruchu zwezenie fot.anna kaczmarz / dziennik polski /polska press
04.01.2017 krakow ulica armii krajowej poczatek remont wiadukt kolejowy korki ruch samochodowy auta organizacja ruchu zwezenie fot.anna kaczmarz / dziennik polski /polska press Anna Kaczmarz
W środę około godziny 18 na ul. Armii Krajowej zostanie przywrócony ruch. Ulica będzie zwężona, tak jak przed zamknięciem w piątek późnym wieczorem, ale i tak powinno to ułatwić ruch w Bronowicach.

Poniedziałek był pierwszym roboczym dniem zamknięcia ulicy Armii Krajowej. W okolicy porobiły się gigantyczne korki. Przejazd przez wąskie ulice Katowicką i Zielony Most zajmował nawet do 50 minut.

To wszystko efekt modernizacji trasy kolejowej E30 na odcinku między stacjami Mydlniki i Kraków Dworzec Towarowy. W piątek późnym wieczorem kolejarze zamknęli przejazd ul. Armii Krajowej pod wiaduktem kolejowym, który ma być rozebrany.

Zamknięcie jednej z głównych arterii miasta spowodowało wielkie utrudnienia już w weekend, ale apogeum nastąpiło w poniedziałek.

Początkowo przejazd przez Armii Krajowej miał być zamknięty aż do niedzieli, ale wykonawcy udało się przyspieszyć prace przy rozbiórce wiaduktu kolejowego nad ulicą. Ulica ma być udrożniona w środę około godziny 18.

Autobus w pobliżu Barbakanu, rok 1932.http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/84310/

Dawne autobusy w Krakowie [ARCHIWALNE ZDJĘCIA]

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

M
Mm
Bo ten tunel budują pod ziemią dlatego nikogo nie widać;)
D
Dziadek
Nikt!!!
K
Krakus
A ja mam pytanie do ZIKiT oraz kolejarzy
Jaki sens przy zamknięciu Armii Krajowej było zamykać przejazd na Rydla jeżeli nic się na nim właściwie nie działo.
Po co komuś było to zamknięcie. Przecież gdyby pozostawić otwarty przejazd na Rydla to korki przy zamknięciu Armii Krajowej byłyby na pewno mniejsze.
Mniejsze korki = mniej nerwów = mniejsze zużycie paliwa = świeższe powietrze.
Kto z ZIKiT za takie bezmyślne uzgodnienie kolejności zamykania dróg jest odpowiedzialny.
A może kolejarze powiedzą po co zamykali Rydla przed skończeniem prac na Armii Krajowej i otwarciu ponownym tej drogi?
Ciekawe jakie mądre uzasadnienie znajdą odpowiedzialni za takie zamknięcia (ci z ZIKiT oraz ci z kolei).
Panowie i Panie z ZIKiT - Wy macie dbać o interes Krakowian i myśleć przy wyrażaniu zgody na zamknięcia dróg.
Podobno myślenie nie boli.
A teraz oczywiście będą wszyscy bębnić, że jest super bo kolejarze skrócili czas trwania robót. A może czas udzielonego zamknięcia Armii Krajowej był za dług?. Gdyby pozwolić zamknąć drogę nie na tydzień ale na miesiąc to skrócenie czasu prac na AK byłoby jeszcze bardziej efektowne.
Kto weryfikował czas potrzebny na zamknięcie drogi (po stronie Miasta i PKP).
Ciekawe czy ktoś odpowie na moje pytania.
g
gościu
ma powstać "wiadukt kolejowy" i obniżenie poziomu jezdni wiec jak dla mnie tunel dla samochodów i nasyp z wiaduktem dla pociągów ;p
g
gość
ooo tunel. to dobrze bo ja slyszałem że wiadukt:P
F
FM
Brawo! Szacunek!
s
sasiad
Jak się chce to można i brawa za szybką realizację. Oby kolejne zamknięcia też udało się tak skrócić. Jak widać - da się. Czy w związku z tym PKP mogłoby też przyspieszyć prace na zamkniętym przejeździe Rydla? Nic się tam od zamknięcia nie dzieje, wysypany żwir i żywej duszy. Wiem, że budują tunel ale po co zamykać skoro żadnych prac sie nie prowadzi ?
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska