https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Te autobusy i tramwaje najbardziej się spóźniają [GALERIA]

Bartosz Dybała
Sprawdziliśmy, na jakich trasach tramwaje i autobusy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego mają największy problem z punktualnością. Zobacz, o jakie linie chodzi, dzięki czemu możesz uniknąć spóźnienia do pracy bądź szkoły.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Świat żegna Franciszka. Tłumy wiernych na Placu św. Piotra

Komentarze 43

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
5 sierpnia, 9:12, Gość:

Brakuje jeszcze czterech : 114 , 194 ,178 i 478. Oczywiście - główną przyczyną są zakorkowane trasy , ale jednak powinny być wymienione , bo spóźniają się niemożliwie i tak było " od zawsze" ,od początku ich funkcjonowania. W dodatku 114 i 178 to praktycznie jedyne linie jeżdżące na Kliny , osiedle wciąż żywiołowo się rozrastające , co wcale nie zachęca mieszkańców do pozostawiania samochodów w garażach i korzystania z miejskiej komunikacji.

święta racja.178 jeździ jak chce .przejazd ta linia po godz.15 równa się podrózy np.na Slowację, z Huty na Kliny to 1,5 h przy przysprzyjajacych wiatrach

j
jprzem

A 133 dzień w dzień ma opóźnienie 20-30 minut i jest dobrze. Stoimy jak te prostytutki pod Carrefourem na Ćwiklińskiej w deszczu, upale lub śnieżycy i kto się tym przejmuje ????

G
Gość

Czy autor nie jest w stanie zamieścić zdjęcia autobusu z Krakowa?

G
Gość
25 sierpnia, 11:30, Gość:

Jak zwykle ten sam artykół odświeżony po miesiącu,zresztą jak 80%innych,BRUKOWIEC dzienniczek polski nie ma o czym pisać

Gość Niedzielny będzie idealny.

G
Gość
Zapomniano jeszcze uwzględnić 194 i 168. A gdyby tak rozwiazc problem puszczaajc wiecej autobusow niz dwa na godzinę????
R
Rudy z Budy
Gdyby nie Niemcy ktorzy zniszczyli i ograbili nasz kraj zabijajac przy tymmiliony obywateli Polska bylaby duzo bagatsza a w Krakowie bez watpienia funkcjonowaloby metro. Mejska komunikacja bylaby duzo sprawniejsza i bardziej ekologiczna. Teraz folksdojcze z Gadzinowki Krakowskiej dalej prubuja w negatywny sposob pisac o Polsce i o Krakowie i rozpisuja sie ktore to autobusy i tramwaje sie najbardziej spozniaja a przeciez mogli by napisac pozytywnie o tych ktore kursuja na czas i zgodnie z rozkladem jazdy. Ale przekaz ich mocodawcow i wlscicieli z Passau jest taki aby pokazywac Polske w sposob haniebny .
G
Gość
Powodem opóźnienia jest bardzo duży ruch samochodowy na ul ....

A to tak trudno uwzględnić to w rozkładzie jazdy i wydłużyć przejazd skoro wiadomo że będzie korek (bo zawsze jest o pewnych godzinach).

Przecież infrastrukturę drogową mamy jaką mamy, a nikt z miasta nic nie robi w kierunku żeby korków było mniej, wręcz przeciwnie- specjalnie robią żeby zatory samochodowe były jak największe. Więc wiadomo że autobus wtedy też stoi w korku
b
bleble
czemu ma ten artykuł służyć??? same oczywiste oczywistości...

jak pod Bagatelą piesi zaczną przechodzić - to końca nie widać...wyskakują w ostatniej chwili, jak święte krowy ...najlepsi są ci zapatrzeni w ekran telefonu...
G
Gość
Bilety czasowe doprowadzaja mnie do szału. Co z tego, ze teoretyczna podróż dwoma autobusami w oparciu o wykaz czasowy na przystankach ma zmieścić się w 50 min skoro drugi autobus spóznia się 10 min??? W obecniej sytuacji bilety czasowe do 1h to naciągactwo i nonsens.
G
Gość
Jak zwykle ten sam artykół odświeżony po miesiącu,zresztą jak 80%innych,BRUKOWIEC dzienniczek polski nie ma o czym pisać
G
Gość
W przypadku autobusów głównym winowajcom są sygnalizacje świetlne, których jest zdecydowanie za dużo (często są dla byle zebry, gdyż brak przejść podziemnych i kładek dla pieszych) oraz działają tak, że autobusy "przed nosem" dostają czerwone światło na wszystkich sygnalizacjach pod rząd. Powoduje to przede wszystkim ogromny wzrost zużycia paliwa (i emisji spalin), albowiem bardzo zatłoczony (bardzo obciążony) przegubowiec podczas ruszania z miejsca spala dwudziestokrotnie więcej paliwa niż podczas jazdy a sygnalizacja to ruszanie i hamowanie co krok. Natomiast tramwaj zwraca energię do sieci przy hamowaniu, więc lepiej byłoby, gdyby to tramwaje miały co krok czerwone światło a autobusy - autostrady. Autobus jest tym bardziej ekonomiczny i ekologiczny, im szybciej jedzie i - przede wszystkim - im rzadziej się zatrzymuje. Powinno się wybudować przejścia podziemne i kładki dla pieszych i polikwidować część sygnalizacji.
d
daqq
Nie ma nic gorszego niż mieszkać przy ulicy, przez która przejeżdża tramwaj - nie ma życia huk od 4:00 do 24:00. Tragedia - walczmy z hałasem, walczmy z hukiem i popękanymi ścianami budynków.
G
Gość
Brakuje jeszcze czterech : 114 , 194 ,178 i 478. Oczywiście - główną przyczyną są zakorkowane trasy , ale jednak powinny być wymienione , bo spóźniają się niemożliwie i tak było " od zawsze" ,od początku ich funkcjonowania. W dodatku 114 i 178 to praktycznie jedyne linie jeżdżące na Kliny , osiedle wciąż żywiołowo się rozrastające , co wcale nie zachęca mieszkańców do pozostawiania samochodów w garażach i korzystania z miejskiej komunikacji.
k
krak
hehehehehehe

linia 139 - opóźnienia z powodu ruchu na:

alejach, czarnowiejskiej, andersa - czyli 99% całej trasy !!!!!!!!
G
Gość
Zapomnieliscie o mniejszych 133 i 735, ktore sa absolutnie tragiczne.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska