FLESZ - Ozdrowieńcy odporni przez rok?
Docelowo nad Wisłą cztery tory kolejowe znajdą się na trzech nowych mostach. Przy zachodniej przeprawie dodatkowo wybudowana zostanie kładka pieszo-rowerowa, która ułatwi dostęp do przystanku Kraków Zabłocie, a także będzie elementem większej trasy rowerowej biegnącej do centrum miasta.
W czasie budowy środkowej przeprawy wykorzystywane będą stare filary mostu średnicowego. Wykonawca oprze na nich szkielet nowego mostu. Wcześniej wykonawca, przy pomocy ciężkiego sprzętu ulokowanego na barkach, wyburzył stare filary. Nowa konstrukcja będzie się podpierać tylko na przyczółkach i filarach położonych na brzegach Wisły. Równolegle na po obu stronach Wisły, zarówno przy bulwarach, jak i kawałek dalej, budowane są nowe przyczółki i podpory mostu.
- Krakowskie absurdy budowlane. Deweloper płakał, jak to wymyślał
- To powinieneś wiedzieć o zakrzepicy
- Termy z basenem na stadionie Wisły są już gotowe. Byliśmy w środku
- Ile zarabia kasjer, a ile sprzedawca? Oto zestawienie płac w 18 znanych zawodach
- Pstryknij wraka! Pomóżmy Krakowowi pozbyć się zdezelowanych aut z ulic i chodników
