FLESZ - Delmikron – czy może dojść do podwójnego zakażenia?

Jeden z mieszkańców, Mariusz Bembenek, miłośnik historii Krakowa, opisał sprawę wielkiego plakatu akcji przy al. Kijowskiej na Facebooku:
"Dziś dowiedziałem się, że al. Kijowska - ulica w centrum Dzielnicy V Krowodrza - znajduje się w... Dzielnicy III Prądnik Czerwony. Ciekawy element obchodów 30-lecia dzielnic Krakowa, organizowanych przez Centrum Młodzieży i Urząd Miasta Krakowa, a finansowanych z budżetów dzielnic. Zapewne miał zwiększać lokalną tożsamość i przypominać krakowianom, w której dzielnicy mieszkają, ale w takim wykonaniu działa zupełnie przeciwnie. Czy widzieliście podobne bilbordy w innych częściach miasta, czy zostały poprawnie umieszczone?"
O tę kuriozalną sytuację - którą śmiało można nazwać "wpadką 30-lecia" - zapytaliśmy urzędników miejskich oraz Centrum Młodzieży im. dr. Henryka Jordana w Krakowie - organizatora jubileuszu 30-lecia Dzielnic Krakowa.
Jak przekazuje Barbara Mendera-Ziemińska z CM im. Jordana, pięć billboardów omyłkowo zostało umieszczonych w nieodpowiednich miejscach. Są to następujące lokalizacje: aleja Kijowska/ul. Kazimierza Wielkiego, ul. Batalionu Skała AK 8a, ul. Czerwonego Prądnika/Gdańska, Karola Darwina/Kocmyrzowska oraz ul. Bieżanowska 102A.
Biorąc pod uwagę, że wszystkich jubileuszowych billboardów jest 18, rozmiar wpadki jest imponujący. Dodajmy, że koszt kampanii, zgodnie z umową, to 11 583 zł netto. Środki na ten cel zostały przekazane z budżetów rad i Zarządów dzielnic Krakowa, w ramach realizacji obchodów 30-lecia Dzielnic Krakowa.
Kto zawinił? Jak się okazuje, zlecenie zostało wykonane nieprawidłowo przez wykonawcę - firmę zewnętrzną.
- Pomyłka - niestety bardzo niefortunna z uwagi na tematykę kampanii - leży całkowicie po stronie firmy drukującej i zawieszającej billboardy - mówi Barbara Mendera-Ziemińska. - Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana - realizujące kampanię na zlecenie Rad i Zarządów Dzielnic Miasta Krakowa - dostarczyło firmie prawidłowe pliki z projektami, w zgodnym z umową terminie i w odpowiedniej formie, do rozklejenia w prawidłowych lokalizacjach. Urząd Miasta Krakowa nie brał udziału w podejmowaniu jakichkolwiek decyzji dotyczących realizacji tej kampanii (wyjąwszy akceptację formy graficznej projektów billboardów pod względem jej zgodności z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta Krakowa) - dodaje przedstawicielka CM im. Jordana.
Firma drukująca i rozwieszająca billboardy została powiadomiona o pomyłkach 5 stycznia i już wymieniła plakaty na prawidłowe.
Łącznie w mieście pojawiło się 18 billboardów jubileuszowej akcji, po jednym w każdej dzielnicy Krakowa. Zgodnie z umową ich ekspozycja miała trwać od 4 do 15 stycznia. W związku z błędami po stronie wykonawcy, pięć omyłkowo wyklejonych billboardów, już w wersji poprawionej, będzie w ramach rekompensaty eksponowane o 15 dni dłużej, czyli do końca stycznia.
- Grzechy, za które nie dostaniesz rozgrzeszenia. Ksiądz nie będzie miał wyboru
- Te znaki zodiaku wzbogacą się w 2022 roku
- Podwyżki opłat i cen w 2022 r. Nie tylko prąd i gaz. Co zdrożeje i o ile?
- Sylwestrowa zabawa w klubie Energy 2000 w Przytkowicach
- Nowy rok przynosi duże podwyżki w aptekach. Więcej zapłacimy za 500 lekarstw [LISTA]
- Ruszyła rozbiórka wiaduktu w centrum miasta. Wielkie zmiany w organizacji ruchu!