- Nie dość, że płacę za bilet, to jeszcze za usługę zapłacenia za niego? To miało być przyjazne rozwiązanie, a tymczasem widzę, że wychodzi jak zwykle - skarży się.
Piotr Hamarnik z Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu podkreśla, że w tej sprawie miał sporo telefonów od krakowian. - Interweniowaliśmy u operatora i udało się załatwić to tak, że ta usługa nadal pozostanie bezpłatna - mówi.
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?