Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Trzy nowe ronda, tunel, wiadukty i most nad Sołą w Oświęcimiu
Inwestycja prowadzona jest na całej 9-kilometrowej przyszłej trasy, która połączy Oświęcim z drogą ekspresową S1. Efekty dobrze widać w kluczowych miejscach, takich jak wiadukt i most nad Sołą w Oświęcimiu, mosty nad Wisłą i Młynówką, trzech rondach i tunelu pod linią kolejową 93 Czechowice-Dziedzice - Oświęcim - Trzebinia.


- Dwa ronda przy ulicy Legionów i Jagiełły mają być gotowe w tym roku - zapowiada wykonawca.


Trwają także prace przy trzecim w rejonie ulicy Zatorskiej, gdzie będzie kończyć się przyszła obwodnica.
Film z przelotu nad przyszłą trasą od węzła Oświęcim w Bojszowach do połączenia z ul. Zatorską w Oświęcimiu
Obwodnica Oświęcimia ma być gotowa w 2025 roku
Budowa południowej obwodnicy Oświęcimia rozpoczęła się na początku listopada ub. roku. Jej zakończenie planowane jest w 2025 roku. Koszt sięga 470 mln zł.


- Budowa południowej obwodnicy Oświęcimia jest częścią inwestycji związanej z budową brakującego odcinka S1 od węzła Kosztowy II w Mysłowicach do węzła Suchy Potok w Bielsku-Białej - podkreśla GDDKiA.


W związku z inwestycją występują utrudnienia na drogach. Dotyczą głównie tras wojewódzkich 933 i 948, a także na ul. Ostatni Etap na granicy miasta i gminy Oświęcim.
Bądź na bieżąco i obserwuj
- Kolej modernizuje drugą linię z Oświęcimia do Krakowa przez Skawinę ZDJĘCIA
- Miejski Ośrodek Sportu w Zatorze będzie sportową wizytówką gminy i Doliny Karpia
- Salezjanie w Oświęcimiu nadają blask zabytkowemu sanktuarium
- Oryginalny mural na dworcu kolejowym w Oświęcimiu na ukończeniu WIDEO
- Piknik wojskowy z okazji 84. rocznicy bitwy pod Rajskiem. WIDEO
- Hokeiści Re-Plast Unii Oświęcim spotkali się z kibicami. WIDEO
