Wyłączenia prądu wynikają z prowadzonych prac konserwacyjnych i modernizacyjnych sieci energetycznej. Szczegóły dotyczące harmonogramu wyłączeń można zobaczyć poniżej. W przypadku awarii mogą wystąpić niespodziewane przerwy w dostawach energii. Zakład energetyczny będzie na bieżąco informować o sytuacji.
Jak działać w razie awarii? Pogotowie energetyczne - 991
W przypadku zagrożenia lub poważnej awarii związanej z dostawą prądu, niezbędne jest skontaktowanie się z pogotowiem energetycznym, dzwoniąc pod numer 991. Połączenie jest bezpłatne, a zgłoszenia awarii przyjmowane są przez całą dobę. Zanim jednak to zrobisz, sprawdź, czy problem z zasilaniem nie dotyczy również Twoich sąsiadów, a także czy nie ma to związku z bezpiecznikami w Twoim mieszkaniu.
W jakich sytuacjach należy dzwonić pod numer 991?
brak prądu w Twojej dzielnicy lub miejscowości
nieprawidłowe działanie licznika, powodujące brak zasilania lub zagrożenie
wymiana bezpiecznika przedlicznikowego i zerwanie plomby
uszkodzenia linii energetycznych, zamknięć lub wejść do obiektów energetycznych, takie jak zerwane kłódki, uszkodzone zawiasy czy otwarte drzwi do stacji transformatorowej
Zazwyczaj planowane przerwy w dostawie prądu są efektem remontów, konserwacji oraz modernizacji sieci energetycznej, a także przyłączania do sieci nowych obiektów. Sprawdź, kiedy nie będzie prądu w Twojej miejscowości.
