Począwszy od meczu LOSC -Dijon FCO (03.03.19), przez cały sezon, logo Comarch będzie widniało na koszulkach piłkarzy z Lille, jak również na telebimach areny stadionu Pierre Mauroy w Lille oraz na oficjalnych znakach siedziby klubu LOSC.
Działają od 2006
Comarch działa na rynku francuskim od 2006 roku, regionalna siedziba główna znajduje się w Lezennes na północy Francji, oraz w Grenoble i od niedawna również w Lyonie. Działalność firmy koncentruje się głównie na sektorze handlu detalicznego, przemyśle i rozwiązaniach informatycznych dla służby zdrowia.
- Mamy zaszczyt ogłosić rozpoczęcie współpracy Comarch z LOSC. Comarch - polska spółka reprezentuje wymiar międzynarodowy; jednocześnie będąc obecną na rynku lokalnym, oferując rozwiązania informatyczne dla czołowych firm z regionu północnej Francji. Janusz Filipiak, poza przodowaniem w dziedzinie hi-tech, jest również wielkim pasjonatem piłki nożnej. Współpraca między klubem LOSC a Comarch wynika z połączenia tych dwóch dziedzin - powiedział Marc Ingla, CEO LOSC’u.
Wzmacniają rozpoznawalność
- Zdecydowaliśmy się na kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim LOSC z Lille w celu wzmocnienia rozpoznawalności naszego brandu, co wpisuje się w szerzy projekt budowania świadomości marki Comarch na rynku francuskim wśród naszej grupy docelowej. Naszą działalność operacyjną prowadzimy aktywnie głównie na północy Francji oraz w regionie paryskim, stąd pomysł partnerstwa z bardzo rozpoznawalnym regionalnie brandem. Współpraca z tak prestiżowym i renomowanym klubem sportowym, szykującym się od przyszłego sezonu do gry w europejskich pucharach, była dla nas kolejnym, naturalnym etapem rozwoju. Nie bez znaczenia był fakt, że wartości sportowe są szczególnie ważne dla Comarch, który jest już właścicielem klubu piłkarskiego Cracovia - deklaruje Arkadiusz Iłgowski, dyrektor generalny Comarch Francja.
Follow https://twitter.com/sportmalopolska
DZIEJE SIĘ W SPORCIE - KONIECZNIE SPRAWDŹ:
Piłkarze Wisły przed laty i dziś. Zobacz, jak się zmienili