O ogromnych kolejkach, które ustawiają się do okienek kasowych na tarnowskiej stacji, pisaliśmy niespełna dwa tygodnie temu.
Problem nie jest nowy, ale wraz z wakacjami urósł do kolosalnych rozmiarów. Więcej osób przychodzi bowiem teraz na dworzec po to, aby bezpośrednio zasięgnąć języka, zaplanować podróż i zabukować bilety na wakacyjne wyjazdy. A to znacznie wydłużało czas obsługi petentów. Na tarnowskim dworcu do niedawna pracowały tylko dwie kasjerki, które poza sprzedażą biletów zajmują się również udzielaniem informacji podróżnym.
Od kilku dni czynne są już trzy okienka. Jedno prowadzone przez PKP Intercity oraz dwa agencyjne Przewozów Regionalnych. - Uruchomiliśmy drugie stanowisko kasowe, aby wyjść naprzeciw podróżnym. Na razie będzie ono czynne do końca września, ale jeśli będzie taka potrzeba, to niewykluczone, że zostanie na dłużej - wyjaśnia Sylwia Penc, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych w Krakowie.
Stanowisko jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, a w soboty i niedziele w godz. 8-18. Jego godziny otwarcia różnią się nieco od tych w okienku, które było czynne już wcześniej. W nim bilety można kupić od godz. 6.15 do godz. 18.15 (od poniedziałku do piątku), w soboty - do godz. 16.30, a w niedziele i święta - do godz. 18.
Follow https://twitter.com/gaz_krakowskaZOBACZ TAKŻE >>> Rocznica ŚDM. Młodzi znów zjechali do Brzegów
Rocznica ŚDM. Młodzi znów zjechali do Brzegów [ZDJĘCIA]
">MIJA ROK OD ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY 2016 W KRAKOWIE. KONIECZNIE SPRAWDŹ:
- Wszystkie wystąpienia papieża Franciszka
- Zdjęcia i Wideo
- Podsumowanie dni: 26 lipca | 27 lipca | 28 lipca | 29 lipca | 30 lipca | 31 lipca
- Światowe Dni Młodzieży 2016 w Krakowie - serwis specjalny

WIDEO: 20 lat od powodzi tysiąclecia. Zobacz poruszający materiał:
Autor: NTO, x-news