Wisła Kraków chce zapełnić stadion na derby. Wirtualnie

Bartosz Karcz
Bartosz Karcz
Wojciech Matusik
Gdyby nie pandemia, taki mecz zobaczyłby zapewne komplet publiczności, a już na pewno liczba widzów przekroczyłaby znacząco 20 tysięcy. Już w sobotę o godz. 20 derby Krakowa Wisła - Cracovia. Tym razem jednak bez publiczności, bo tak toczy się rywalizacja w całej ekstraklasie. Przy ul. Reymonta postanowili jednak zademonstrować, że Wisła wciąż może liczyć na swoich kibiców. Ruszono zatem z akcją, która ma zapełnić stadion wirtualnie.

WISŁA KRAKÓW. Najbogatszy serwis w Polsce o piłkarskiej drużynie "Białej Gwiazdy"

Nie jest to oczywiście nowość, bo Wisła sprzedaje bilety wirtualne na wszystkie swoje mecze. Cieszą się one różnym zainteresowaniem, ale oczywiście wpływy z tego tytułu są dalekie od tego, co „Biała Gwiazda” normalnie zarabiałaby na dniu meczowym. Teraz również tak będzie, ale jeśli akcja Wisły zakończyłaby się sukcesem, czyli klub sprzedałby 33 tysiące wirtualnych wejściówek, to mógłby liczyć na wpływ grubo przekraczający 600 tysięcy złotych, a to już poważna kwota do klubowego budżetu.

Wisła wirtualne bilety, również w pakietach, sprzedaje poprzez swoją stronę internetową pod adresem wisla.krakow.pl. W akcję włączają się również kibice, promując sprzedać wejściówek wirtualnych na derby poprzez liczne wiślackie profile w mediach społecznościowych.

Polacy najaktywniejsi w Europie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie