https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wisła Kraków otrzymała prestiżową nagrodę za zimową kampanię

Bartosz Karcz
youtube
Wisła Kraków została nagrodzona za kampanię, którą przeprowadziła wiosną przy sprzedaży karnetów. Nagroda jest prestiżowa, ponieważ „Biała Gwiazda” została wyróżniona polską edycją jednej z największych nagród marketingowych i komunikacyjnych na świecie - Effie. Wisła otrzymała srebrną statuetkę.

Krakowski klub został nagrodzony za akcję „Czyny. Nie słowa #prawdziwaWISŁA”, którą przygotowała agencja Brainbox. Przypomnijmy, że akcja miała miejsce przed startem rundy wiosennej, gdy po zimowych zawirowaniach Wisła rozpoczęła sprzedaż karnetów. W specjalnie przygotowanym filmie wzięli udział nie tylko piłkarze, ale również inni ludzie mocno związani z „Białą Gwiazdą”, w tym zmarli w tym roku legendarny klubowy szewc Władysław Nowakowski i mama Kazimierza Kmiecika Julia.

Jest również oczywiście Jakub Błaszczykowski, który tak mocno włączył się w akcję ratowania Wisły. Cała akcja nie byłaby jednak możliwa bez kibiców, bo to oni byli tak naprawdę inspiracją do powstania tej kampanii. Najpierw bowiem zbierali pieniądza na ratowanie ukochanego klubu, później błyskawicznie wykupili akcje za 4 mln złotych, a następnie ponad 15 tysięcy karnetów. Do tego ostatniego w jakimś stopniu przyczyniła się nagrodzona kampania.

od 7 lat
Wideo

Magazyn GOL 24 - podsumowanie kolejki Ekstraklasy

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

nagroda za pokazanie naszego kartonowego państwa

G
Gość
29 października, 14:15, Gość:

Pojn oczyma stetueke ale za mecze swoje pegreane było by lej chacha .

Wytrzeźwiej najpierw i dopiero bierz się za pisanie!

E
Ewa

Wszystko pięknie... ładnie... A wyników jak nie było tak dalej niema!

G
Gość

Pojn oczyma stetueke ale za mecze swoje pegreane było by lej chacha .

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska