Krakowski klub został nagrodzony za akcję „Czyny. Nie słowa #prawdziwaWISŁA”, którą przygotowała agencja Brainbox. Przypomnijmy, że akcja miała miejsce przed startem rundy wiosennej, gdy po zimowych zawirowaniach Wisła rozpoczęła sprzedaż karnetów. W specjalnie przygotowanym filmie wzięli udział nie tylko piłkarze, ale również inni ludzie mocno związani z „Białą Gwiazdą”, w tym zmarli w tym roku legendarny klubowy szewc Władysław Nowakowski i mama Kazimierza Kmiecika Julia.
Jest również oczywiście Jakub Błaszczykowski, który tak mocno włączył się w akcję ratowania Wisły. Cała akcja nie byłaby jednak możliwa bez kibiców, bo to oni byli tak naprawdę inspiracją do powstania tej kampanii. Najpierw bowiem zbierali pieniądza na ratowanie ukochanego klubu, później błyskawicznie wykupili akcje za 4 mln złotych, a następnie ponad 15 tysięcy karnetów. Do tego ostatniego w jakimś stopniu przyczyniła się nagrodzona kampania.
- Tak przez lata zmieniały się koszulki piłkarzy Cracovii. Zdjęcia
- Koszulki Wisły. Tak zmieniały się przez lata ZDJĘCIA
- Najpiękniejsze piłkarki świata [ZDJĘCIA]
- Niezwykłe oprawy kibiców Wisły na meczu z Cracovią
- Andreea Hanca, żona piłkarza Cracovii, wykonała piękny gest
- Rekordowy Bieg Trzech Kopców, tysiące biegaczy na trasie
