Miejsce "Białej Gwiazdy" w tym zestawieniu można traktować w kategoriach niespodzianki, albo jako dowód na to, że klub z Krakowa, mimo ostatnich problemów właścicielskich oraz na boisku, wciąż jest jedną z najmocniejszych marek Lotto Ekstraklasy. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów obejmuje swoją analizą ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe, a także media społecznościowe (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com). Według tego badania w listopadzie na temat Legii ukazało się 4946 publikacji, podczas gdy o Wiśle 3038. Dopiero na piątym miejscu jest Lech Poznań (2073), a na siódmym drugi klub spod Wawelu - Cracovia (1994). W pierwszej dziesiątce nie ma Bruk-Betu Termaliki Nieciecza.
Tu znajdziesz więcej najnowszych informacji o piłkarzach Wisły Kraków
Tu znajdziesz więcej najnowszych informacji o piłkarzach Cracovii
Follow https://twitter.com/sportmalopolska