WIDEO: Krótki wywiad
Polacy kochają robić zakupy i, jak się okazuje, przodują w rankingu krajów Europy Środkowo-Wschodniej w handlu elektronicznym. Jak podaje raport Gemiusa „E-commerce w Polsce, Gemius dla e-Commerce Polska”1, odsetek Polaków kupujących online rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie. W 2019 jest to już 62% internautów, czyli o 6 punktów procentowych więcej niż rok temu. Trzy najczęściej wymieniane zalety e-zakupów to - według konsumentów znad Wisły - możliwość kupowania bez ograniczeń, brak konieczności jechania do sklepu oraz nieograniczony czas kupowania.
Ogromna różnorodność produktów dostępnych obecnie na platformach e-commerce obejmuje prawie wszystko, od sprzętów elektronicznych takich, jak telefony komórkowe, przez ubrania, artykuły sportowe, a nawet artykuły spożywcze. Podczas Festiwalu Zakupów można je kupić online w bardzo atrakcyjnych cenach, czasem nawet obniżonych o połowę.
AliExpress podbija serca konsumentów znad Wisły
AliExpress to druga platforma e-commerce, z której najchętniej korzystają Polacy. Wśród najczęściej kupowanych produktów są takie kategorie, jak elektronika użytkowa, motoryzacja, sprzęt gospodarstwa domowego, moda damska, uroda, pielęgnacja osobista oraz biżuteria. Hitem sprzedażowym były: bransoletka Xiaomi do monitorowania danych o zdrowiu, Smart Watch, inteligentny odkurzacz, elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy, elektryczna hulajnoga, soniczna szczoteczka do zębów oraz masażer.
Zakupy na AliExpress są nie tylko wygodne, ale i bardzo proste, niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy oraz języka, jakim się posługujemy. Przy pomocy DAMO Academy, AliExpress zapewnia tłumaczenie informacji na platformie w czasie rzeczywistym na 18 języków, w tym polskim
