Pomysł rzucili ludzie z Twitterowej Cracovii, a realizacją zajął się profesjonalista.
- Hasło rzucił Wojtek z Twitterowej Cracovii. Ja miałem taki pomysł już kilka lat temu, ale wtedy się nie zrealizował – opowiada twórca filmu, pseudonim „Craco” z portalu pasjonaci.info.
Chodziło o przypomnienie pięknej historii „Pasów” i zachęcenie ludzi do odwiedzin stadionu przy ul. Kałuży. Wyszukano więc pomniki wielkich Polaków i ubrano je w szaliki Cracovii.
- Wytypowaliśmy wielkie pomnikowe postaci. One przeżyły już piękną historię z Cracovią, teraz pora, by doświadczyli jej inni – opowiada Wojtek.
Realizacja spotu zajęła kilka godzin w Krakowie i Krzeszowicach.
- „Historia lubi się powtarzać” - o tym myślałem, robiąc film – mówi „Craco”. - Chodziło o to, by przypomnieć jakich kibiców ma Cracovia. Ludzie z pomników tę historię widzieli, a teraz dzięki pracy trenera Probierza możemy oglądać jedną z najlepszych drużyn w Polsce.
Twórcy nie deklarują, czy będą kolejne spoty, ale nie wykluczają tego.
- Chciałbym podkreślić, że to oddolna inicjatywa, nie komercyjna – mówi „Craco”. - Nie chodziło nam o to, by się promować. Z żalem zauważam, że młode pokolenie jest mało aktywne, a my jesteśmy jeszcze z pokolenia, które chciało Cracovii coś dawać, a nie tylko brać, nieraz musieliśmy ją ratować.
- Były piłkarz Wisły wyrasta na gwiazdę ligi [ZDJĘCIA]
- Siłownia „The Legend” w hali Wisły już otwarta! [ZDJĘCIA]
- Zobacz, jak wyglądają programy z wyjazdowych meczów Wisły
- Najpiękniejsze polskie narciarki z Instagrama
- Wiślacka Smoczyca odwiedziła Zakopane [ZDJĘCIA]
- Wisła Kraków. Kadra na wiosnę 2020. Piłkarze "Białej Gwiazdy" w ekstraklasie [luty 2020]
