List od pana Sergiusza przeczytacie tutaj: Pasażer dziękuje kierowcy autobusu 178. "Takie zachowania trzeba nagłaśniać!
"Autobus musiał poczekać dosłownie pół minuty, albo i mniej, więc dla pasażerów w autobusie było to praktycznie nieodczuwalne, a dla mnie zbawienne, gdyż nie musiałem czekać prawie pół godziny na kolejny kurs. Razem ze mną skorzystał z uprzejmości Mobilisa jeszcze jeden pasażer. " -
napisał pan Sergiusz w liście.
- Dyspozytorem jest pan Szymon Bartuś. Pracuje w naszej firmie od samego początku czyli od 2008 r. Jego hobby to fotografia, jest też pasjonatem pojazdów komunikacji miejskiej. Kierowca to Mariusz Kulpa, również pracujący w naszej firmie od samego początku. - tłumaczy Ireneusz Michał Hyra, rzecznik Mobilis. I dodaje:
- Co do zdarzenia to mogę powiedzieć, że dyspozytor i kierowca zachowali się wzorowo. Takie sytuacje w firmie zdarzają się często, lecz zazwyczaj nie wychodzą na światło dzienne, a zostają jedynie w zapisach dyżurów dyspozytorów nadzoru. Muszę też przyznać, że skarg wpływających do firmy na zachowanie kierowców, czy dyspozytorów jest bardzo mało, w odróżnieniu właśnie od takich listów jak ten powyższy. Wszyscy nasi kierowcy są przeszkoleni również do tego, aby pomóc osobom niepełnosprawnym w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu, a dyspozytorzy jeśli wiedzą, ze taka osoba ma zamiar podróżować naszym autobusem (o danej godzinie, z danego przystanku), poinformuje kierowcę o takiej potrzebie. - mówi Chyra.
Wszystkim, którzy znajdą się w podobnej sytuacji przypominamy numery dyspozytorni:
MPK: 12 254 13 00
Mobilis: 12 684 50 00
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+