https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Pasażer dziękuje kierowcy autobusu 178. "Takie zachowania trzeba nagłaśniać!"

(jag)
Andrzej Wisniewski / Polskapresse
Otrzymaliśmy we wtorek rano na redakcyjną skrzynkę wiadomość, która nas ujęła. Pan Sergiusz postanowił za naszym pośrednictwem podziękować kierowcy autobusu numer 178, jadącego w poniedziałek na trasie do Mistrzejowic. - Bardzo proszę to przekazać gdzie należy, gdyż takie zachowanie w dzisiejszych czasach należy nagłaśniać i gloryfikować - napisał pan Sergiusz na zakończenie. Prośbę spełniamy z przyjemnością.

Czytaj także: Nieustraszony dyspozytor krakowskiego MPK

"Chciałbym bardzo serdecznie podziękować dyspozytorowi i kierowcy firmy Mobilis, która obsługuje linię 178. Wracałem wczoraj (poniedziałek, 10.06.2013 r.) z centrum tramwajem nr 4. Chciałem się przesiąść na przystanku Stella Sawickiego na autobus linii 178 w kierunku Mistrzejowic. Teoretycznie miałem 4 min na przesiadkę. Tramwaj miał przyjechać o 22.14, autobus odjechać o 22.18. Niestety, moja "czwórka" złapała 4-5 min opóźnienia, a autobus był punktualnie. Gdy zbliżałem się do przystanku zobaczyłem, że mój autobus 178 już pokonuje skrzyżowanie i wjeżdża w zatokę przystankową. Nie zastanawiając się wybrałem numer dyspozytorni firmy Mobilis. Bardzo uprzejmy Pan Dyspozytor od razu skontaktował się z kierowcą autobusu 178 i poprosił, aby ten zaczekał te kilkanaście sekund na mnie, który dobiegałem z tramwaju. Autobus musiał poczekać dosłownie pół minuty, albo i mniej, więc dla pasażerów w autobusie było to praktycznie nieodczuwalne, a dla mnie zbawienne, gdyż nie musiałem czekać prawie pół godziny na kolejny kurs. Razem ze mną skorzystał z uprzejmości Mobilisa jeszcze jeden pasażer. Jeszcze raz bardzo dziękuję dyspozytorowi jak i kierowcy. Bardzo proszę to przekazać gdzie należy, gdyż takie zachowanie w dzisiejszych czasach należy nagłaśniać i gloryfikować." - napisał w liście do nas pan Sergiusz.

Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+

Komentarze 23

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

k
krzyżak
Przeczytałeś o której to było godzinie i gdzie?? Na pewno było full w autobusie, full na przystankach od początku do końca trasy, do tego wypadki, karetki i korki i kierowca CELOWO żeby dla jednego "jaśniepana" opóźnił ruch w mieście na dobre wiele godzin! Propozycja: Idź do kuchni, weź tłuczek i PIEPRZNIJ SIĘ MOCNO W ŁEB !! Albo idź postaw kolejny krzyż i go pilnuj, bo ty widzę chyba z tej frakcji...
a
a.z.
Na każdym przystanku jeden taki i już mamy dobre kilka minut i na kolejną przesiadkę ludzie nie zdążą. Pozatym opowieść z gatunku s-f.
G
Gość
"Nie zastanawiając się wybrałem numer dyspozytorni firmy Mobilis". To żart??!!! Oczywiscie inni na jaśniepana mieli grzecznie czekac, pomimo ze juz była pora odjazu... bo on sobie rezerwuje autobus jak taksowke - ciekawe ile osob spoznilo sie na przesiadke na przystanku "Wiślicka" przez tego pana... I gdzie oni maja zadzwonic? Jak mozna tak myslec tylko o sobie??!
m
mach
ech malkontenci... po co reklama Mobilisowi? jeśli ktoś jeździ jego liniami to i tak będzie nimi jeździł bo alternatywy nie ma... w polandii nie wolno kogoś pochwalić bo zaraz odezwie się piekiełko
t
też pasażer
jest kwota 325 zł
k
krakus
Ja rozumiem - chęć zaistnienia. Ale żeby w tak żałosny sposób? Złe MPK się spóźniło (oczywiście nic z tym nie ma wspólnego okropny stan torowisk i wiecznie zakorkowane przez samochody miasto), ale jakie to szczęście, że każdy zna na pamięć numer dyspozytorni Mobilisa. Zaraz idę spać, ale oczywiście przed snem powtórzę sobie ten numer :)
k
krakus
Racja, tylko naiwniak się nabierze.
k
krakow
zeby kierowcy mpk sie tak zachowywali
I
Icchak Sztajnberg
Widzem tutaj duże możliwości na tym rynku krakowskim że by nasza kompania mogla siem rozwijac. W nastepnym roku zrobim bardzo dobry interes z wami. Posdrawiam. Prezes Zarządu Mobilis. Każdemu siem oplaci.
M
Mieczysław
Ja też byłem w tym autobusie. Coś wspaniałego! Ach, co za organizacja w tej firmie Mobiles. Ostatnio jechałem także ich tramwajem. Jakoś tak mniej bujało, rzucało niż zwykle. Gratuluję wspaniałych pracowników. Zwłaszcza tych nowych tramwajów.
b
br
dokładnie doświadczyłam tego samego... naprawdę, autobus poczekał do godz. odjazdu, brakowało mi minuty na dobiegnięcie, stał i czekał, byłam zachwycona
k
kierowca
...dyspozytornia właśnie działa jak taksówka i nie ma problemu z połączeniem się z jakimkolwiek pojazdem - między innymi z powodu np. zagrożenia przez pijanego/niebezpiecznego pasażera itp. Po co zatem siejesz ferment i wypisujesz bzdury? Może byłeś kierowcą, ale skoro BYŁEŚ to albo cię zwolnili za brak umiejętności/chamskie zachowanie albo po prostu KŁAMIESZ byle zaistnieć w sieci!
Prawdziwy Polak - to akurat prawda!
!!!!!!!!!!!!
no no no ale mądrze wymyślona autoreklama brawo gratuluje
x
xyz
oj oj jakie to wzruszające...prawie sie popłakałem...Widać że Gazeta to już wszysto puscza w sieć
M
Marek z Krakowa
Ten "dziękujący" pasażer i uprzejmy kierowca opóźnili innych pasażerów.
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska