– mBank ma dziś jakieś problemy, co najmniej od godziny nie działają komputery podczas połączenia z infolinią, więc klient nie załatwi nic. W placówkach naziemnych to samo – pisze do Reportera Mobilnego Agnieszka Święch, jedna z internautek. – Problem jest dość duży, podobno potrwa do godzin popołudniowych. Nie wiadomo z czym to jest związane, ale mnie jako klienta niepokoi. W tej chwili nie mam wglądu do swojego konta a nie ma go również pracownik na infolinii.
Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami firmy z prośbą o informację w tej sprawie.
– Obecnie serwis transakcyjny mBanku jest niedostępny. Chwilowo mogą występować też utrudnienia w realizacji transakcji kartami płatniczymi a infolinia banku działa wyłącznie w trybie informacyjnym – przyznaje Kinga Wojciechowska, specjalista ds. PR, firmy mBank. – Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej dostępności usług. Jednocześnie zapewniamy, że środki na rachunkach klientów są bezpieczne.
AKTUALIZACJA:
Przed godz. 13 otrzymaliśmy informację, że awarię udało się już usunąć.
– Serwis transakcyjny banku jest już w pełni dostępny. Klienci mogą zrealizować wszystkie dyspozycje a mLinia działa w trybie normalnym – mówi Kinga Wojciechowska. – Przepraszamy za niedogodności.
