Do zespołu mogą się zgłaszać mieszkańcy, którzy ukończyli 15 rok życia (będzie ich siedmioro, w tym dwoje mieszkańców w wieku 15-25 lat) oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych (w zespole będzie ich troje) działających na terenie Miechowa.
Zgłoszenia kandydatów są przyjmowane od 6 do 11 lutego (do godz. 12) za pośrednictwem formularza, który należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy i Miasta lub przesłać wypełniony i podpisany skan drogą elektroniczną na adres mailowy: [email protected] w temacie: „Nabór do zespołu koordynującego ds. BO”. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Kadr (pok. 151).
W przypadku większej ilości chętnych do pracy w zespole 13 lutego o godz. 9 w sali konferencyjnej UGiM w Miechowie zostanie przeprowadzone publiczne losowanie.
Zespół koordynujący uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu akcji informacyjnej dotyczącej budżetu obywatelskiego, uczestniczy w weryfikacji głosów mieszkańców oddanych do urn, zatwierdza listę zadań dopuszczonych do głosowania. Członkowie zespołu wykonują swoją pracę nieodpłatnie.
Na 14 lutego (godz. 16) zaplanowano z kolei spotkanie informacyjne na temat tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego dla Miechowa. Zostanie wtedy omówiony harmonogram realizacji poszczególnych etapów, w tym terminy składania propozycji zadań, głosowania na projekty oraz publikacji listy zwycięskich inicjatyw, które zostaną przyjęte do realizacji.
W tym roku samorząd Miechowa przeznaczył na budżet obywatelski 200 tys. złotych.
POLECAMY - KONIECZNIE SPRAWDŹ:
FLESZ: Uwaga kierowcy! Są kolejne nowe znaki