W marcu 2012 roku tarnowski przewoźnik podpisał umowę na realizację systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania ruchem. Wykonawcą została mielecka firma R&G Plus sp. z o.o. Zgodnie z podpisanym porozumieniem, w tarnowskich autobusach zamontowano 84 tablice świetlne, współpracujące z systemem, umożliwiające przepływ informacji w czasie rzeczywistym, poprawę bezpieczeństwa ruchu i punktualność autobusów.Dzięki wprowadzonemu rozwiązaniu, każdy pasażer za pomocą aplikacji MyBus, lub poprzez specjalną zakładkę E-bus znajdującą się na stronie www.mpk.tarnow.pl może na bieżąco uzyskiwać interesujące go informacje dotyczące kursów linii komunikacyjnych. W przyszłości, na tarnowskich i okolicznych przystankach, możliwe będzie zainstalowanie tablic przystankowych, podających rzeczywisty czas pojawienia się autobusu na przystanku.
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+
