https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

W wielu kioskach w Krakowie brakuje biletów MPK

Małgorzata Stuch
Jan Hubrich
- Nie możemy kupić biletów. W poniedziałek nie było ich w kioskach - alarmowali nas od samego rana zdenerwowani pasażerowie. Odebraliśmy skargi od kilkudziesięciu osób. Skarżyli się także ajenci z kiosków, że zabrakło dla nich biletów w punktach sprzedaży.

Problemy z biletami trwają od kilku dni. 16 kwietnia wszedł w życie nowy cennik biletowy, ale już wcześniej pasażerowie informowali nas, że w kioskach brakuje biletów po "starych" cenach. Wczoraj okazało się, że w wielu punktach miasta nie można dostać nowych. Janusz Sidzina usiłował kupić bilety w hipermarkecie Real przy Bora Komorowskiego.

- Bilety zawsze tutaj były, nawet gdy brakowało ich gdzie indziej - mówi pasażer. - Wczoraj czekała mnie niemiła niespodzianka. Nie dostałem biletu i uważam, że to skandal. W okolicy jest mnóstwo przystanków komunikacji miejskiej, więc gdzie pasażer może dostać bilet .

Pan Janusz próbował zakupu jeszcze w dwóch miejscach, gdzie też nigdy nie było problemu z biletami: w kioskach u zbiegu ul. Lubicz z Rakowicką i przy skrzyżowaniu Rakowickiej i Topolowej. Nowych, droższych biletów i dopłat do starych zabrakło. Podobne sygnały dostaliśmy z wielu innych punktów miasta.

Biletów nie mogła kupić także ajentka z kiosku w Krowodrzy. - Pojechałam do punktu sprzedaży w Krowodrzy Górce. Dowiedziałam się, że biletów brak. Co mam teraz mówić ludziom - irytuje się kobieta.

Pracowników MPK to dziwi. - W ubiegłym tygodniu przekazaliśmy bilety do hurtowni, gdzie mogli nabyć je kioskarze. Była ich wystarczająca ilość. Na bieżąco można kupować bilety i dopłaty w automatach Krakowskiej Karty Miejskiej - tłumaczy Jarosław Sabat, szef marketingu MPK. - Wyjaśnimy także dlaczego zabrakło biletów w naszym punkcie sprzedaży w Krowodrzy Górce. Mamy nadzieję, że dziś problemów już nie będzie.

**Czytaj też:

Budowa stadionu Wisły zwróci się miastu za 415 lat

**

Trwa plebiscyt na Superpsa! Zobacz zgłoszonych kandydatów i oddaj głos!

Wybieramy najpiękniejszy kościół Tarnowa. Sprawdź aktualne wyniki!

Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

ł
ł
ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ale ta dziewucha na zdjęciu ma wytrzeszcz oczów znacie ją może
J
J-23
To wina tylko i wyłącznie kioskarzy. Lenie ! nie chce im się . Za mało mają za bilety. Ja podpisywałbym z nimi umowy i walił kary . Stać ich na płacenie. Zarabiają w tym kraju jak mało kto. Jeszcze mają czelność się odzywać że coś im się nie opłaca. Nie ma biletów nic nie kupować u nich . Szybko się nauczą. O klienta trzeba dbać nie tylko wtedy kiedy to się komuś opłaca.
j
jest podpis
a kanary zacierają ręce
g
gość
ZIKiT tak się przygotowywał do zmian, że w Niedzielę, automaty KKM miały awarię (na pętli w Bronowicach i Azorach). Zbieg okoliczności??
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska