- Kampanię kierujemy nie tylko do naszych stałych kibiców, ale do wszystkich mieszkańców Krakowa - mówi rzecznik prasowy klubu, Adrian Ochalik. - Chcemy w ten sposób pokazać, że Wisła jest bliska trzynastego tytułu mistrza Polski. Chcemy też zachęcić do przychodzenia na nasze mecze i śledzenia tej walki o tytuł na żywo.
Wisła Kraków - Ruch Chorzów: szansa na rehabilitację
Postaciami kampanii zostali nowi zawodnicy Wisły, a więc: Sergiej Pareiko, Kew Jaliens, Michaił Siwakow, Maor Melikson oraz Cwetan Genkow. Całą piątka wzięła udział w profesjonalej sesji zdjęciowej, której efekty widać będzie na plakatach. W ten sposób "Biała Gwiazda" promuje swoje nowe nabytki i jednocześnie poprzez tych piłkarzy chce przyciągać kibiców na stadion.
- Kampanię przygotował nasz dział marketingu, bez pomocy firm zewnętrznych - tłumaczy Adrian Ochalik. - Plakaty mają być bardzo dobrze widoczne na ulicach. Trudno ich zresztą będzie nie zauważyć, skoro część z nich będzie miała wysokość 2,5 metra
Piechniczek odpowiada Wiśle Kraków
Start kampanii nie został wybrany w przypadkowy sposób. Już w piątek o godz. 20 Wisła rozegra przecież pierwszy mecz rundy wiosennej w ekstraklasie na swoim stadionie. Rywalem będzie Ruch Chorzów. Przy ul. Reymonta liczą na mocne wsparcie kibiców, stąd z jednej strony kampania, a z drugiej specjalnie na okoliczność meczu z "Niebieskimi" przygotowany krótki spot, który można zobaczyć na oficjalnej stronie internetowej klubu.
W spocie hasłem przewodnim jest "Gramy dla was". Do kibiców w języku polskim zwraca się trener Robert Maaskant, który mówi: - Od was zaczynamy ustalanie składu. A później krótkie zdania wypowiadają piłkarze. Wszyscy w języku polskim, bez względu na narodowość. Maor Melikson mówi zatem: - Gramy dla was. Cezary Wilk dodaje po chwili: - Jesteście naszym dwunastym zawodnikiem. Osman Chavez apeluje do fanów: - Potrzebujemy was. A całość podsumowuje ulubieniec trybun przy ul. Reymonta, czyli Patryk Małecki, który stwierdza: - Wisła to wy!
Zresztą skoro jesteśmy już przy stronie internetowej klubu, to ona również, w związku z szeroko zakrojoną kampanią promocyjną, zmieniła swoje oblicze. Kampania, która dzisiaj wystartowała, to dopiero początek akcji klubu, z którymi kibice zetkną się w najbliższych tygodniach i miesiącach. - Ta akurat kampania zaplanowana jest na dwa najbliższe tygodnie - kończy Adrian Ochalik. - Przygotowywane są już jednak kolejne tego typu akcje, a szczegóły zaprezentujemy niebawem. Jak widać, dział marketingu Wisły stara się coś zrobić, żeby przyciągnąć kibiców na trybuny nowego stadionu. I pewnie wielu fanów dzięki temu się skusi i pofatyguje na obiekt im. Henryka Reymana. Trzeba jednak pamiętać, że aby na nim zostali, nie wystarczą działania marketingowe. Potrzebna jest jeszcze, a może przede wszystkim, dobra gra drużyny, bo z taką dyspozycją, jaką wiślacy zaprezentowali w meczu z Podbeskidziem o pełne trybuny będzie ciężko...
Zagłosuj na Najbardziej Wpływową Kobietę Małopolski
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Ostry seks w Krakowie: szpital i więzienie
Sportowetempo.pl. Najlepszy serwis sportowy
Pawła Kołodzieja jeszcze nikt nie pokonał. Jak będzie teraz?