WISŁA KRAKÓW. Najbogatszy serwis w Polsce o piłkarskiej drużynie "Białej Gwiazdy"
Firma Astor na swojej stronie internetowej przypomniała historię swojej współpracy z Wisłą, w czasie której pojawiały się na koszulkach reklamy marki Kawasaki Robotics i AVEVA, który Astor jest oficjalnym dystrybutorem, a ostatnio logo wspomnianej marki własnej Astraada.
Astor informuje również, że od nowego roku wrócił do roli partnera klubu i poziomu zaangażowania we współpracy z Wisłą sprzed 2020 roku. Czyli w gestii firmy pozostanie wykupiony Skybox na stadionie oraz merytoryczne wsparcie w ramach Wisła Biznes oraz we wspólnych akcjach. CSR-owych. Mówiąc jednak wprost - oznacza to mniejsze wsparcie finansowe dla Wisły, co też jest związane z planami inwestycyjnymi Astor na kolejne lata.
Pozostaje pytanie, czy miejsce na koszulkach Wisły pozostanie puste? Z naszych informacji wynika, że klub prowadzi intensywne rozmowy, żeby tak się nie stało, a w miejsce reklam firmy Astor wszedł ktoś inny. Czy rozmowy zakończą się powodzeniem, przekonamy się niebawem.
Mało kto zna prezesa Wisły Kraków od tej strony. Jarosław Kr...
- Dawid Kubacki z córeczkami! Narciarska rodzina wciąż się powiększa
- Nowa kadra Wisły Kraków. Piłkarze "Białej Gwiazdy" gotowi do walki o ekstraklasę
- Prezes Wisły Kraków i gwiazdor Wieczystej bawili się na Gali Mistrzów Sportu
- Mistrz świata piłkarzy ręcznych wyłoniony
- Wieczysta Kraków. Transfery - zima 2023. Kto przyszedł? Dwóch piłkarzy odchodzi
- Wow! W tym hotelu mieszkają w Turcji piłkarze Wisły Kraków
